مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اداره‌کل بنیاد مسکن قزوین عنوان کرد:

تهیه ۴۲۰۰ جلد سند شهری و روستایی در قزوین

بازنگری در طرح هادی ۲۵۰ روستا

عصر ساختمان- معاون عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ جلد سند شهری و روستایی در این استان تهیه و صادر شده که از این تعداد ۲ هزار سند روستایی و ۲ هزار و ۴۰۰ سند شهری بوده است.

تهیه ۴۲۰۰ جلد سند شهری و روستایی در قزوین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، اصغر گونجی با اشاره به نیاز قطعی تهیه نقشه طرح هادی برای روستاهای استان قزوین، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعداد 250 روستای استان قزوین به بازنگری طرح هادی روستایی نیاز دارد.

    وی عنوان کرد: برای تهیه نقشه طرح هادی اعتبار 935 میلیون تومان برای 30 روستای استان قزوین اختصاص یافته که در سال گذشته نقشه طرح هادی برای تعداد 10 روستا تهیه شده است.

    معاون عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: همچنین در سال گذشته طرح هادی در تعداد 29 روستا با اعتبار 3 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی انجام شده که 8 روستا به صورت جدید بوده و 21 روستا هم نیمه‌تمام بوده است.

    گونجی تصریح کرد: در تعداد 75 روستا با بهره‌مندی از اعتبارات ملی طرح هادی در مرحله اجرا بوده و همچنین در 30 روستای استان قزوین نقشه طرح هادی تهیه شده است.

    وی با اشاره به اهمیت تهیه سند شهری و روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد 4 هزار و 200 جلد سند شهری و روستایی در این استان تهیه و صادر شده که از این تعداد 2 هزار سند روستایی و 2 هزار و 400 سند شهری بوده است.

    معاون عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه عمران و روستایی بنیاد مسکن این استان یادآور شد: برای حفظ و بازسازی دو روستای استان قزوین اعتبار 354 میلیون تومان اختصاص یافته است.

    گونجی مطرح کرد: یکی از اقدامات اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تهیه مسکن برای خانوارهایی که دارای 2 معلول به بالا هستند، بوده که در این زمینه با همکاری بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در قالب‌ کمک‌های بلاعوض 10 میلیون تومانی و 15 میلیون تومانی از سال گذشته در این استان آغاز شده است.

    این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین کمک‌های بلاعوض برای واحدهای روستایی از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد نیز پرداخت می‌شود که تاکنون اعتبار 250 میلیون تومان کمک‌رسانی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو