مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مشاوران املاک دماوند خبر داد:

کاهش معاملات املاک دماوند در سال جاری

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند از کاهش معاملات ملک در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کاهش معاملات املاک دماوند در سال جاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، رضا میرزاکریمی با اشاره به وضع بازار معاملات مسکن در سال جاری در شهرستان دماوند اظهار کرد: تعداد معاملات در 6 ماه ابتدای سال 94، تعداد یک‌هزار و 963 مورد در این شهرستان بوده است.

    وی ادامه داد: در 6 ماه ابتدای سال جاری نیز تعداد یک‌هزار و 550 معامله در بخش مسکن در شهرستان دماوند صورت گرفته که این تعداد نشان از کاهش معاملات در سال جاری نسبت به سال گذشته است.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند در خصوص صدور جواز کسب در این شهرستان تصریح کرد: صدور جواز در سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.

    میرزاکریمی با اشاره به وضع ابطالی‌های پروانه کسب مشاوران املاک در شهرستان دماوند افزود: در سال جاری در این شهرستان ابطالی‌های جواز کسب مشاوران املاک رشدی 80 درصدی داشته است.

    وی با اشاره به کاهش وضع درآمدی در حوزه مسکن بیان کرد: وضع درآمدی در سال‌های 94 و 95 در شهرستان دماوند نسبت به سال‌های 91 و 92 افت 200 درصدی را در پی داشته که این موضوع به دلیل افزایش مالیات بوده است.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند در خصوص معاملات ملک در یک ماه گذشته گفت: با توجه به رکودی که در زمینه مسکن وجود دارد، اما در یک ماه اخیر، معاملات ملک نسبت به مرداد و شهریورماه سال جاری حدود 20 درصد در این شهرستان افزایش داشته است.

    میرزاکریمی با اشاره به تعداد شکایات در 6 ماه ابتدای سال جاری در شهرستان دماوند تصریح کرد: در 6 ماه ابتدای سال جاری، تعداد شکایات ارجاعی به اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل این شهرستان 100 مورد بوده است.

    وی ادامه داد: از 100 مورد شکایات ارجاعی به این اتحادیه، 91 مورد آن مصالحه شده است و 9 مورد از آن به دادسرا و تعزیرات ارجاع شده است.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان دماوند گفت: شکایات ارجاعی به این اتحادیه در سال جاری نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو