مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۲۱ تهران:

۷۰ پروژه در منطقه برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان افتتاح شد

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۲۱ تهران با اشاره به افتتاح ۷۰ پروژه عمرانی، ترافیکی، زیست محیطی و فرهنگی و اجتماعی در این منطقه گفت: این پروژه ها در یک سال و نیم گذشته با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به انجام رسید.

۷۰ پروژه در منطقه برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تهران سما،در این مراسم که با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمه جماعات برگزار شد، جمال بافرانی به افتتاح سه پروژه عمرانی فرا منطقه ای تقاطع غیر هم سطح اشاره کرد و گفت: در ذهنیت مردم منطقه و هشت استان غربی و شمال غربی ایاب و ذهاب از تقاطع فتح – گل ها و ورودی و خروجی تهرانسر یک معضل و مشکل بزرگ بود که تلاش می کردند از این مسیر تردد نکنند اما از سال گذشته با دستور شهردار تهران، مبنی بر ساخت تقاطع غیر هم سطح فتح – گل ها و حل مشکلات چهارراه ایران خودرو، ظرف مدت 10 ماه، مشکل ترافیکی پایان یافت و امروز همه علاقمند به ایاب و ذهاب از این محورها هستند.
    وی با اشاره به اینکه این منطقه دارای 13 محله است، ادامه داد: در گذشته تنها سه سرای محله در این منطقه وجود داشت اما امروز شش سرای محله دیگر افتتاح شد که هر کدام با وسعت بالغ با هزار و 300 متر مربع و معماری ایرانی – اسلامی ساخته شده اند که خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به مردم ولایت پرور منطقه می دهند.
    شهردار منطقه 21 شهر تهران اعلام کرد: تا پایان امسال چهار سرای محله دیگر نیز در این منطقه به بهره برداری می رسد.
    بافرانی افزود: برای اولین بار بوستان ویژه بانوان در این منطقه افتتاح شده است که در ماه های آینده تجهیزات آن تکمیل می شود و این در حالی است که این منطقه مجهز به پارک آموزش ترافیک نیز شده است.
    وی با تاکید بر اینکه امسال در حوزه مدیریت آب های سطحی در منطقه 21 مشکلی نخواهیم داشت، اضافه کرد: اقدامات عمرانی خوبی در حوزه مدیریت آب های سطحی و سیلاب ها که در گذشته منطقه فتح را تهدید می کرد به انجام رسیده است.
    شهردار منطقه 21 با بیان اینکه در این منطقه 40 کیلومتر بزرگراه وجود دارد، اظهار کرد: چهار بزرگراه شهید فهمیده، شهید لشکری ، فتح و آزادگان در این منطقه واقع شده اند و امسال اقدامات بسیاری در حوزه نصب دوربین ها، خط کشی، روکش و بهسازی آسفالت به انجام رسیده است.
    به گفته بافرانی، یکی از درخواست های اصلی شهروندان این منطقه و 23 شهرک اطراف، کنترل تردد کامیون های سنگین و نیمه سنگین و تامین پارکینگ برای این خودروها بود و در این راستا شهرداری با درنظر گرفتن عدالت جغرافیایی اقدام به ایجاد چهار پارکینگ کرده است که وسعت یکی از آنها به 200 هزار مترمربع می رسد و خودرو هایی سنگین به آنها هدایت می شوند.
    وی حذف معابر خاکی و ایجاد دسترسی برای محله های محروم را از برنامه های پیش رو عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سال آینده با اعتبار خوب شورای شهر، کلیه معابر خاکی را برطرف کنیم.
    بافرانی منطقه 21 را پرتردد ترین و اصلی ترین ورودی شهر تهران خواند و گفت: هنوز مسائل و مشکلاتی برجای مانده که امیدواریم در ماه های آینده آنها را نیز ساماندهی کنیم.
    شهردار منطقه 21 از پلیس راهبر شهر تهران به خاطر همکاری های ویژه برای ساخت تقاطع های غیر هم سطح قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو