مدیران خودروعصر اعتبار

وجود ۴۵۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

عصر ساختمان- معاون وزیر ورزش و جوانان از وجود چهار هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در ورزشی در سطح کشور خبرداد.

وجود ۴۵۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، امیررضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان در بجنورد اظهارکرد: امروز این وزارتخانه با مشکلات جدی اعتباری مواجه بوده و تکمیل چهار هزار و 500 پروژه ورزشی نیمه تمام کشور نیازمند 80 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

    وی ادامه داد: این پروژه ها طی سال های گذرشته به هر شکلی کلنگ زنی شده اند که شاید اجرای این مهم نیازمند تفکر و برنامه ریزی بیشتری بود.

    خادم با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اتمام عملیات ساخت و ساز پروژه، افزود: با اعتبار موجود در این وزارتخانه شاید طی 30یا 40 سال آینده نیز نتوان این پروژه ها را تکمیل کرد.

    وی با بیان اینکه  در بخش اقتصادی ورزش با مشکل فروش و واگذاری اماکن مواجه هستیم، گفت: باید تصدی‌گری را در حوزه اماکن ورزشی از روی دوش خود برداریم و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شاهد اتفاق های خوب در این حوزه باشیم.

    خادم با اشاره به ورزش بانوان، عنوان کرد: با توجه به وجود پتانسیل بسیار خوبی در حوزه بانوان، اما متاسفانه کمتر از این ظرفیت بهرمند شده‌ایم.

    وی خاطرنشان کرد: در مسابقات 2014 مدال زنان و دختران با مردان پایاپای بود به نوعی، نسبت به هزینه و حمایت در مقابل دیگر توفیقات قابل مقایسه نیست و عملکرد آنان از آقایان بهتر بوده است.

    خادم با تاکید بر ایجاد سلامت، نشاط و حس غرور عمومی در میان بانوان، افزود: باید به ورزش بانوان بیشتر اهتمام بورزیم تا در آینده افتخارات این حوزه رشد تصاعدی داشته باشد.

    وی با بیان اینکه ارزیابی از مدیران با نگاه متفاوتی ایجاد می‌شود، گفت: با توجه به اینکه موفقیت‌ها شاید مقطعی باشد بنابراین ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه ورزش و جوانان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    خادم با اشاره به حوزه جوانان در این وزارتخانه، یادآورشد: با توجه به اینکه در گزارش ها شاید وزارتخانه کمترین سهم را در بخش مسکن، اشتغال، ازدواج داشته باشد، بنابراین نباید بخش جوانان مغفول واقع شود.

    وی با بیان اینکه در حوزه جوانان باید کار جدی را شروع کنیم، عنوان کرد: امیدواریم با مدیریت جدید اهتمام و توجه ویژه‌ای به سمن و سازمان های مردم نهاد شود.

    خادم یادآورشد: در گذشته مشکلات جدی برای فعالیت های حداقلی که سمن ها برای خودشان ایجادکرده بودند به وجود آمده و کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

    وی با بیان اینکه در دولت جدید تلاش شد تا سمن ها توسعه کمی پیدا کنند، گفت: باید مدیران این وزارتخانه در استان ها تعامل سازنده ای با استانداری، نماینده مجلس در شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و دستگاه های اجرایی داشته باشند.

    مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه های خود را در آینده نزدیک اعلام می کند، گفت: ورزش بانوان و اختصاص بهترین ساعت ها در اماکن ورزشی و دیگر امکانات مورد نیاز در اولویت قرار دارد.

    خسرو منعمی با تاکید بر توجه ویژه به سمن ها، ادامه داد: امیدواریم با تعامل با مدیران در استان جایگاه خراسان شمالی را به شآن واقعی آن ارتقاء دهیم.

    گفتنی است ، در این مراسم از زحمات عباس شاهی تقدیر و خسرو منعمی به عنوان مدیرکل جدید خراسان شمالی معرفی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو