مدیران خودروعصر اعتبار

نیاز شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل ۱.۴ بیلیارد ریال

پیمانکاران ایرانی، مناقصه ساخت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال را بردند

عصر ساختمان- نشست عصر امروز نخستین نمایشگاه «راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته» با خبر برنده شدن چهار پیمانکار ایرانی در مناقصه ساخت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال و نیاز طرح های نیمه تمامشرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور به یک بیلیارد و ۴۰۰ هزار میلیارد ریال همراه بود.

پیمانکاران ایرانی، مناقصه ساخت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال را بردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور عصر دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام این شرکت به یک بیلیارد و 400 هزار میلیارد ریال (140 هزار میلیارد تومان) اعتبار نیاز داریم.
«خیرالله خادمی» در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در صورتی که سالیانه 40 هزار میلیارد تا 50 هزار میلیارد ریال اختصاص یابد اتمام پروژه های مربوط به زیرساخت های حمل و نقل بیش از 35 سال طول خواهد کشید.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اکنون 112 طرح و 600 پروژه زیرساخت های حمل و نقل تعریف شده که شرکت ساخت در 450 پروژه فعال است.
خادمی اظهار داشت: سالیانه 30 هزار میلیارد تا 40 هزار میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی هزینه می شود و مجبوریم در اجرای پروژه های زیرساخت حمل و نقل در کشور بر اساس اولویت بندی کارهای خود را انجام دهیم.
«سید حسن میرشفیع» معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز از برگزاری مناقصه ساخت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال خبر داد و افزود: در این مناقصه چهار پیمانکار ایرانی برنده شده اند.
در این نشست معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تلاش می کنیم تا هفته دولت سال آینده ایستگاه قطار راه آهن کرمانشاه به بهره برداری برسد.
«جبارعلی ذاکری» افزود: این مسیر در راه آهن غرب کشور با برنامه ریزی های انجام شده در حال تکمیل است و امیدواریم تا 22 بهمن امسال این مسیر تا فیروزان به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه راه‌سازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته دیروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و فعالان بخش خصوصی در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و تا سی ام آذرماه پذیرای علاقه مندان است.
در این نمایشگاه 115 شرکت حضور دارند که 90 درصد آنها از بخش خصوصی اند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو