مدیران خودروعصر اعتبار

تعمیر و مرمت یک هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی مددجویی در لرستان

عصر ساختمان- مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد لرستان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۹۳۲ واحد مسکن مددجویی در لرستان تعمیر و بهسازی شده اند.

تعمیر و مرمت یک هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی مددجویی در لرستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از شبستان، منوچهرماهرو بختیاری، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد لرستان،  گفت: کمک به خرید، ساخت و بهسازی  یک هزار و 932  واحد مسکن مددجویی در لرستان طی 9 ماهه نخست سال جاری توسط کمیته امداد استان لرستان هزینه شده است.

 

وی افزود: در این راستا  55 میلیارد  ریال اعتبار برای احداث و خرید، بهسازی و مقاوم سازی ، تعمیرات کلی و جزئی، ایجاد فضای جانبی و گازکشی یک هزار و 932 مسکن مددجویی در استان لرستان هزینه شده است.

 

ماهرو بختیاری، اظهار داشت: کمیته امداد استان لرستان، به منظور رسیدگی به مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 55 میلیارد ریال برای کمک به تامین مسکن مددجویان در سرفصل های احداث، خرید، بهسازی و مقاوم سازی، تعمیرات کلی و جزئی، ایجاد فضای جانبی  و گازکشی هزینه کرده است.


مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان لرستان، ضمن تاکید بر لزوم توجه به تامین و بازسازی مسکن مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: مسکن یکی از ضروری ترین و اولویت دارترین نیاز مددجویان این نهاد است و اگر مسکن مددجویان از لحاظ احداث و بهسازی به تراز مناسب برسد بسیاری از مشکلات آنان حل خواهد شد.


وی مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای تکمیل 220   واحد مسکن مددجویان روستائی، ساخت و خرید 208  واحد مسکن مددجویان شهری و تعمیر و مرمت یک هزار و 504 واحد مسکونی مددجویی کمک شده است.


بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد نیازمند تعامل و کمک مسئولان و خیران استان است، تصریح کرد: از خیران مسکن ساز لرستانی دعوت می شود کمیته امداد را در تحقق بخشیدن به امر مهم ساخت مسکن مددجویی یاری کنند.


مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان لرستان افزود: کمیته امداد طبق تفاهم نامه با بنیاد مسکن و سپاه پاسداران، عملیات احداث و  بهسازی بافت های فرسوده مسکن مددجویان را در دستور کار خود قرار داده که این امر سرعت و کیفیت ساخت مسکن مددجویان را افزایش داده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو