مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت ۳۶ میلیون تومان کمک بلاعوض ساخت مسکن به خانوارهای روستایی دارای دو معلول به بالا

عصر ساختمان- معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: در زمینه تأمین مسکن خانواده های دارای دو معلول به بالا در روستاهای استان تعداد ۴۹ خانوار شناسایی شده که در سال جاری مسکن آنها تأمین می شود.

پرداخت ۳۶ میلیون تومان کمک بلاعوض ساخت مسکن به خانوارهای روستایی دارای دو معلول به بالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان، منوچهر محمدی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی رسالت خطیری در خدمات رسانی به جامعه هدف خود دارد  گفت: بهزیستی جایگاه ویژه ای در تحقق و توسعه عدالت اجتماعی دارد و فعالیت های گسترده ای در این نهاد حمایتی صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: اقدامات حوزه مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه با داشتن چهار دفتر اشتغال، مسکن، مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی به جامعه هدف ارائه می شود.

 

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به تأمین مسکن برای مددجویان اشاره کرد و گفت: تأمین مسکن برای مددجویان شامل خانواده های دارای دو معلول به بالا، زنان سرپرست خانوار، زنان و دختران بی سرپرست بالای 35 سال، بهبود یافتگان در دو بخش روستایی و شهری است.

 

به گفته محمدی، در زمینه تأمین مسکن خانواده های دارای دو معلول به بالا در روستاهای استان تعداد 49 خانوار شناسایی شده که در سال جاری مسکن آنها تأمین می شود و از این تعداد 36 مورد به بانک عامل معرفی شده و مابقی نیز در حال انعقاد قرارداد است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در واگذاری مسکن به خانوارهای روستایی دارای دو معلول به بالا  36 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر هزینه پرداخت شده معافیت هایی شامل هزینه انشعاب آب و برق رایگان، دفع فاضلاب و زمین رایگان از سوی بنیاد مسکن برای مددجویان در نظرگرفته می شود.

 

محمدی در خصوص تأمین مسکن خانواده های دارای یک معلول و سایر، گفت: سهمیه استان در این زمینه واگذاری مسکن به تعداد 232 خانواده است که تاکنون توانسته ایم به تعداد 68 خانواده تسهیلات پرداخت کنیم که به این خانواده مبلغ 26 میلیون شامل هشت میلیون تومان کمک بلاعوض و 18 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد پایین تعلق می گیرد.

به گفته این مقام مسئول، در زمینه تأمین مسکن خانوارهای دارای دو معلول به بالای شهری سهمیه استان در سال جاری تعداد د242 خانوار بوده که تاکنون به 132 خانواره مسکن واگذار شده و مابقی در دست اقدام است که در این بخش نیز 30 میلیون تومان کمک بلاعوض با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن پرداخت می شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار