مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در تهران

عصر ساختمان- جهش قیمت دلار در هفته‌های اخیر موجب شد تا قیمت مسکن نیز کمی افزایش یابد و به عبارتی تکان بخورد.

قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از آنا، بر اساس آمارها حجم معاملات مسکن در بازار تا آبان‌ماه افزایشی و از از آن به بعد رو به کاهش رفت. با این حال افزایش قیمت دلار طی هفته‌های اخیر موجب شد قیمت در بازار مسکن روند رشد به خود بگیرد.

در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای مسکونی 100 متری در پایتخت آمده است.

یک واحد آپارتمان در خیابان نوبخت آپادانا با 3 سال قدمت با قیمت یک میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است. همچنین آپارتمانی نوساز در طبقه سوم با متراژ 100 متر در تهرانپارس بلوار شهدا 450 میلیون تومان قیمت دارد.

در همین منطقه آپارتمانی با متراژ مشابه در خیابان 22 شرقی با قدمت 10 سال در طبقه چهارم 350 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت واحد مسکونی نوساز در شمس آباد نیز 600 میلیون تومان است.

در محدوده ازگل خیابان هاشم ازگلی یک واحد مسکونی 100 متری با قیمتی معادل 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در دارآباد خیابان سبک رو یک واحد مسکونی یک ساله در طبقه دوم ساختمان به قیمت 600 میلیون تومان آگهی شده است. همچنین قیمت واحد مسکونی 11 ساله در قیطریه جنوبی و خیابان جهانتاب در طبقه دوم 900 میلیون تومان است.

در بلوار اندرزگو فرمانیه یک واحد آپارتمان نوساز 100 متری در طبقه چهارم یک میلیارد و 190 میلیون تومان قیمت خورده است. واحد مسکونی نوساز در چهارراه تلفن‌خانه نارمک در طبقه چهارم ساختمان 580 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در بزرگراه ارتش آپارتمان نوساز در طبقه سوم 750 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین در محله طرشت شمالی قیمت یک آپارتمان 100 متری نوساز 412 میلیون و 800 هزار تومان است.

در محدوده طرشت بلوار تیموری واحد مسکونی نوساز در طبقه اول با قیمت 420 میلیون تومان برای فروش آکهی شده است. در شهر زیبا میدان الغدیر نیز واحد مسکونی نوساز 480 میلیون تومان قیمت خورده است. در گیشا خیابان 27 واحد مسکونی 5 ساله 620 میلبون تومان قیمت دارد. در دریان‌نو خیابان زنجان شمالی هم قیمت 100 متر آپارتمان 9 ساله 445 میلیون تومان است.

در سهروردی شمالی خیابان اندیشه آپارتمان نوساز 100 متری 800 میلیون تومان برای خریدار قیمت دارد. در جنت آباد ایرانپارس نیز آپارتمان نوساز 550 میلیون تومان قیمت دارد.

آپارتمان نوساز در کردستان خیابان 22 با قیمت 650 میلیون تومان به فروش می‌رود.در هفت تیر مفتح جنوبی هم آپارتمان یک ساله رد طبقه چهارم 630 میلیون تومان به فروش می‌رسد.در شریعتی پایین‌تر از بهار سیراز واحد مسکونی 100 متری با قدمت 30 سال در طبقه سوم 450 میلیون تومان قیمت خورده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار