مدیران خودروعصر اعتبار

سالاری عنوان کرد:

جزییات اعطای تسهیلات به واحدهای آسبب دیده در سیستان و بلوچستان

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: حدود یک هزار و احد در شهرها و روستاها دچار آسیب جدی شده اند و نیاز به بازسازی دارند.

جزییات اعطای تسهیلات به واحدهای آسبب دیده در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ملک سالاری مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حدود 90 درصد از آمارگیری خسارت های استان سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است ،گفت: طبق آمارگیری های انجام شده به یک هزار واحد در شهرها و روستاها آسیب جدی وارد شده که نیاز به بازسازی دارند.

    وی با اشاره به اینکه حدود 700 نقطه روستایی آسیب وارد شده،افزود:  حدود 7 شهرستان در این استان درگیر سیل بوده‌اند و نزدیک به 2 هزار واحد روستایی و شهری دچار خسارت های جزئی درحد تعمیرات شده که باید برای این واحد اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

    مدیر کل بنیاد مسکن استان سیستان وبلوچستان به تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده برای این تسهیلات اشاره کرد و گفت: به واحدهای روستایی آسیب دیده حدود 20 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و5 میلیون کمک بلا عوض و برای واحدهای شهری 25 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و 6 میلیون تومان کمک های بلا عوض از سوی هیئت دولت به بنیاد مسکن  برای تعمیرات و بازسازی این واحدها در نظر گرفته شده است.

    سالاری یادآورشد: در حال حاضر حدود 20 میلیون تومان کمک های بلا عوض در اولین جلسه هیئت دولت بررسی و عملیات اجرایی آنها آغاز شده ،همچنین ماشین آلات برای کمک رسانی به واحدهای خسارت دیده از ابتدای این بحران در اختیار فرماندهان عملیات و هلال امر در نظر گرفته شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:در سیستان و بلوچستان 110 هزار واحد شهری و روستایی از تسهیلات بهسازی و نوسازی استفاده و حدود 80 هزار واحد پایان کار دریافت کرده اند و 30 هزار واحد نیز در دست اجراست.

    وی تصریح کرد: سهمیه امسال ما برای اختصاص تسهیلات 100 هزار واحد است که حدود 10 هزار و800 واحد سهمیه تسهیلات دریافت کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار