مدیران خودروعصر اعتبار

طی حکمی از سوی شهردار مشهد؛

حسین جنگی به عنوان مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد منصوب شد

عصر ساختمان- پیش از این حسین جنگی در سمت‌های سرپرست سازمان و معاون فنی و اجرایی سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد مشغول به فعالیت بود.

حسین جنگی به عنوان مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد منصوب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، طی حکمی از سوی شهردار مشهد، حسین جنگی به عنوان مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد منصوب شد.
     با حکم سید صولت مرتضوی شهردار مشهد و با هدف ایجاد مدیریت واحد زمین در شهرداری و فراهم شدن امکان استفاده از مزیت‌های بالقوه آن، حسین جنگی به عنوان مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد منصوب شد.
    در بخشی از این حکم آمده است: «ایجاد شرایط مناسب به منظور فراهم آمدن انسجام در تصمیم‌گیری، همراه با تدبیر اقتصادی برای بهره‌مندی از ارزش افزوده املاک با هدف بکارگیری این منابع در توسعه متوازن شهر، تملک و بهره‌برداری از اراضی شهری در محدوده قانونی و حریم شهر با هدف جلوگیری از گسترش حاشیه و فراهم شدن شرایط مناسب برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهری و بررسی و تعیین تکلیف حقوقات شهرداری در اراضی موقوفه و تکمیل بایگانی اطلاعات مربوطه محول شده است.»
    شایان ذکر است، پیش از این حسین جنگی در سمت‌های سرپرست سازمان و معاون فنی و اجرایی سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد مشغول به فعالیت بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی