مدیران خودروعصر اعتبار

شاکری:

۵ هزار ساختمان‌ ناایمن شهر تهران شناسایی شد

عصر ساختمان- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۵ هزار ساختمان ناامن در سطح شهر تهران وجود دارد که مراحل ایمن سازی آن‌ها به کندی پیش می‌رود.

۵ هزار ساختمان‌ ناایمن شهر تهران شناسایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شناسایی ساختمان‌های ناایمن شهر تهران و منطقه 11، اظهار داشت: هم اکنون طرحی به صورت پایلوت در منطقه 11 اجرایی شده و در خصوص آن جلسات مشترکی با دادستانی، سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، وزارت کار، سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران برگزار کردیم.

    وی افزود: در این خصوص هماهنگی‌هایی صورت گرفت و اولویت نخست برای ساختمان‌های ناایمن مورد بررسی قرار گرفت.

    رئیس کمیته عمران‌ شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دادستانی تهران احکام ناامنی ساختمان‌ها را به صاحبان ملک ابلاغ می‌کند، گفت: 5 هزار ساختمان ناامن در سطح شهر تهران وجود دارد که مراحل ایمن سازی آن‌ها به کندی پیش می‌رود، به همین دلیل ممکن است هر لحظه اتفاقی تلخی در شهر رخ دهد.

    شاکری با تاکید بر اینکه انجام عملیات عمرانی و حفاری‌ها از 25 اسفند تا 2 فروردین در معبرهای اصلی و از 28 اسفند تا 2 فروردین در معبرهای فرعی متوقف می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که شورای عالی ترافیک اعلام کرده که از 15 اسفند تا 15 فروردین حفاری را لغو کرده است.

    وی ادامه داد: شورای عالی هماهنگی شهرهای کشور به این موضوع وارد شده، در حالی که شهرداری تهران پیگیر این موضوع است.

    شاکری اضافه کرد: این طرح شورای عالی ترافیک در شهر تهران امکان‌پذیر نیست، چراکه در روزهای عید شهر تهران خلوت تر است، به همین منظور نباید اجازه دخالت در این امر را بدهیم.

    وی درباره تذکر تندگویان در خصوص میزان درآمد تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران و عدم پاسخگویی سازمان زیباسازی گفت: بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها توسط شورای اسلامی شهر تهران مصوب می‌شود، به همین دلیل بهترین کار این است که در زمان بودجه‌بندی درباره این شرکت‌ها اعمال نظر و اعمال قانون کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو