مدیران خودروعصر اعتبار

توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت:

بهره برداری از نخستین خط تولید اتوماتیک شیشه ساتینا و دکوراتیو در خاورمیانه

عصر ساختمان- با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه ای صنایع جانبی گروه کارخانجات شیشه اردکان شامل بزرگترین خط تولید شیشه سکوریت از نظر ابعاد، نخستین خط تولید اتوماتیک شیشه ساتینا و دکوراتیو و بزرگترین خط تولید شیشه ایمنی از نظر ظرفیت تولید در خاورمیانه مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از نخستین خط تولید اتوماتیک شیشه ساتینا و دکوراتیو در خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا،  بهره برداری از این طرح توسعه ای، گروه کارخانجات شیشه اردکان توانایی تولید سالیانه پنج میلیون متر مربع شیشه سکوریت، چهار میلیون متر مربع آینه نقره ای و بیش از سه میلیون متر مربع انواع شیشه ساتینا و دکوراتیو را دارد.

    همچنین تولید سالانه چهار میلیون متر مربع شیشه ایمنی ساختمانی و دو میلیون متر مربع شیشه دو جداره نیز به ظرفیت این واحد تولیدی صنعتی اضافه خواهد شد.

    خط تولید شیشه سکوریت این مجتمع بزرگترین خط تولید در خاورمیانه از نظر ابعاد است که توانایی تولید شیشه سکوریت با ابعاد 3.5 در 8 متر و همچنین قابلیت تولید شیشه خم را دارد. برای راه اندازی این خط تولید که زمینه اشتغال 68 نیروی کار را به صورت سه شیفت فراهم می کند، بیش از 73 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

    تولید آیینه دو لایه رنگ با کیفیت استاندارد آلمان و ژاپن که قابلیت صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا را نیز دارد از مهمترین ویژگی های خط تولید آیینه نقره ای این گروه تولیدی محسوب می شود که برای بهره برداری از این خط تولید که زمینه اشتغالزایی 46 نفر را به صورت سه شیفته فراهم می کند، نزدیک به 58 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

    خط تولید شیشه ساتینا و دکوراتیو این مجتمع نیز اولین و تنها خط تولید اتوماتیک شیشه ساتینا و دکوراتیو در خاورمیانه به شمار می رود که قابلیت تولید شیشه رنگی را نیز دارد. گفتنی است که برای راه اندازی این خط تولید که برای 58 نفر به صورت سه شیفته اشتغالزایی دارد، بیش از 56 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

    خط تولید شیشه ایمنی ساختمان بزرگترین خط تولید در خاورمیانه از لحاظ ظرفیت تولید است که با سرمایه گذاری 88 میلیارد ریالی برای 66 نفر به صورت سه شیفته اشتغالزایی به وجود آورده است.

    خط تولید شیشه دو جداره این مجتمع که با بیش از 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغال 62 نفر را فراهم آورده است، در زمینه تولید شیشه چند جداره، فریم لس و U Channel و هم چنین شیشه دو جداره با استفاده از Lowe  و مجهز به سیستم تمام اتوماتیک درزگیر به تولید محصول می پردازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار