مدیران خودروعصر اعتبار

یک گزینه دیگر انصراف داد

رقابت چهار نفر برای تصدی شهرداری سنندج

عصر ساختمان- سنندج - گزینه های اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برای انتخاب شهردار با انصراف کیومرث ایراندوست به چهار نفر رسید و قرار است که تا پایان هفته جاری شهردار سنندج انتخاب شود.

رقابت چهار نفر برای تصدی شهرداری سنندج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، چنور صادقی: داستان انتخاب شهردار سنندج حداقل دو ماهی است که به عنوان یکی از موضوعات اصلی در سطح استان کردستان مطرح است و بعد از عزل منوچهر فخری شهردار سابق سنندج، اسامی مختلفی برای شهرداری در مرکز استان مطرح شده اند.

    اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر سنندج حداقل دو ماه مانده به آغاز فعالیت رسمی خود، تلاش برای انتخاب شهردار را آغاز کردند و در این بین اسامی و نام های مختلفی مطرح و در نهایت شش گزینه نهایی مشخص شدند.

    با آغاز به کار رسمی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و در اولوین جلسه منوچهر فخری از شهرداری سنندج عزل شد و با رای اعضای شورای، یکی از معاونین وی برای مدت زمان سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد و از جلسه بعدی کار بررسی برنامه های شش گزینه نهایی اعضای شورا برای تکیه بر مهمترین صندلی مدیریت شهری در استان کردستان آغاز شد.

    کریم اسدبیگی، حشمت صیدی، کیومرث ایراندوست، هوشنگ دباغ، فرزین رحیمی و کیومرث حبیبی شش گزینه نهایی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج بودند که قرار بر این شد در جلسات علنی شورا و با حضور معتمدین محلی، برنامه های کاری خود را ارائه کنند که البته در میانه راه محمدکریم اسدبیگی از ادامه این مسیر انصراف داد و در نهایت پنج گزینه برنامه های خود برای اداره شهرداری سنندج را ارائه کردند.

    حال و با نزدیک شدن به انتخاب نهایی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، کیومرث ایراندوست عضو هیات علمی دانشگاه کردستان نیز از ادامه راه انصراف خود را اعلام کرد و قرار است که شهردار سنندج از میان چهار گزینه انتخاب شود.

    انصراف کیومرث ایراندوست از ادامه مسیر انتخاب شهردار سنندج

    رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص انصراف کیومرث ایراندوست یکی دیگر از گزینه های پست شهرداری سنندج، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر سنندج بعد از تشکیل جلسات متعددی از میان افراد متخصص فراوانی شش گزینه را برای پست شهرداری سنندج انتخاب و معرفی کردند و این افراد برای ارائه برنامه های خود به جلسات شورا دعوت شدند.

    وی عنوان کرد: از میان این شش گزینه کریم اسدبیگی  انصراف داد و پنج گزینه باقی مانده نیز طی سه روز و با حضور اعضای شورا و همچنین معتدمین محلی به ارائه برنامه های خود پرداختند.

    وی اضافه کرد: کیومرث ایراندوست رییس دانشکده هنر ومعماری دانشگاه کردستان هم که به عنوان یکی از گزینه های تصدی پست شهرداری سنندج معرفی شده بود بعد از گذشت چند روز از ارائه برنامه های خود از کاندیداتوری این سمت انصراف داد.

    رییس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: معتقدم  تمامی برنامه های ارائه شده توسط این پنج نفر کاندیدای شهرداری سنندج برنامه های قوی بود و بدون شک فردی که مناسب ترین شرایط را برای این پست دارد، انتخاب خواهیم کرد.

    جلسه انتخاب شهردار سنندج تا پایان هفته جاری برگزار می شود

    شریعتی در ارتباط با مباحثی که در فضای مجازی مبنی بر مشخص بودن گزینه شهرداری از قبل و عدم تاثیر ارائه برنامه ها توسط دیگر گزینه ها، گفت: این دیدگاه اصلا صحت ندارد و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج براساس برنامه های ارائه شده و مشاوره با معتمدین و متخصصان امر گزینه نهایی را انتخاب می کنیم.

    وی با اشاره به زمان مشخص برای انتخاب شهردار سنندج، اعلام کرد: طی دو یا سه روز آینده جلسه نهایی انتخاب شهردار سنندج را تشکیل می دهیم و گزینه نهایی را از میان چهار گزینه باقی مانده انتخاب می کنیم.

    این در حالی است که در متن انصراف دکتر کیومرث ایراندوست خطاب به رییس شورای اسلامی شهر سنندج آمده است که با توجه به شرایط موجود و بودن گزینه های شایسته شهرداری شهر سنندج انصراف خود را به آگاهی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج می رسانم وبرای شهردار برگزیده آرزوی سربلندی و کامیابی می کنم.

    در ادامه متن انصراف این گزینه شهرداری سنندج آمده است: بی گمان در آینده از هرگونه کوشش و همکاری برای سربلندی شهر و شهرداری و همچنین بهبود شرایط شهر و زیست مردم خوب و فرهنگی سنندج فروگذار نخواهم بود.

    انصراف کیومرث حبیبی برای تصدی پست شهرداری شایعه است

    در حالی که کیومرث ایراندوست به صورت رسمی از ادامه مسیر برای انتخاب شهردار سنندج انصراف خود را اعلام کرد که طی یکی دو روز گذشته شایعه ای در خصوص انصراف کیومرث ایراندوست نیز منتشر شده بود که وی این شایعه را تکذیب کرد.

    کیومرث حبیبی یکی از گزینه های پست شهرداری سنندج که گفته شده بود انصراف داده است در گفت و گو با خبرنگار مهر این مطلب را تکذیب کرد و گفت: دکتر کیومرث ایراندوست انصراف دادند ولی بنده خیر، انصراف نداده ام.

    وی گفت: من برنامه های جامع و کاملی را برای اداره شهرداری سنندج اعلام کردم و به همین دلیل تا پایان روند انتخاب شهردار از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در صحنه حضور خواهم داشت.

    بر اساس اعلام یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج نتیجه رای اعضا فعلا مشخص نیست ولی ما تلاش می کنیم که شهردار را با رای قاطع و بالا انتخاب کنیم تا با پشتوانه خوبی به مردم خدمت کند.

    انتخاب هر چه سریعتر شهردار برای مرکز استان در راستای تسریع در خدمت رسانی به مردم یکی از نیازهای لازم و ضروری است و به همین دلیل اعضای شورای اسلامی شهر سنندج باید این مهم را در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی کنند تا روند فعالیت های این نهاد عمومی و مردمی با خدشه ای مواجه نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو