مدیران خودروعصر اعتبار

فولادگر مطرح کرد:

دامپینگ برخی کشورها زمینه ساز رکود درصنعت فولاد

دولت پروژه های عمرانی را فعال کند

عصر ساختمان:عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "دامپینگ" برخی کشورها زمینه ساز رکود در صنعت فولاد شده است، گفت:دولت باید با فعال سازی پروژه های عمرانی تولید صنایع فولادی کشور را رونق ببخشد.

دامپینگ برخی کشورها زمینه ساز رکود درصنعت فولاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر، با بیان اینکه تولید فولاد کشور به دلیل شرایط رکودی حاکم بر کشور کاهش یافته است،گفت:تا زمانی که پروژه های عمرانی نیمه تعطیل و غیرفعال باشد و ساخت وسازها در بخش خصوصی کم شود، مصرف فولاد کاهش پیدا می کند.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بخش عمده ای از تولید فولاد در  پروژه های عمرانی مصرف می شود، افزود:بخشی هم که به صنعت مربوط می شود،بخشی مربوط به پروژه های عمرانی و بخش دیگر مربوط به کارخانه های تولیدی است که آن هم در رکود است.

    فولادگر با بیان اینکه زمانی برای تهیه تیر آهن و میلگرد افراد باید ماه ها در نوبت می ماندند، ادامه داد:اما در حال حاضر این صنعت دچار رکود شده و محصولات فولادی در انبارها راکد مانده است.

    ولیدکنندگان برای مقابله با کاهش قیمت تولید خود را کاهش داده اند

    وی با اشاره به اوضاع نامناسب بازارهای جهانی فولاد، اظهار داشت:برخی کشورهای تولید کننده بازارشکنی و دامپینگ کردند که این سبب پایین آمدن قیمت جهانی شده و در حال حاضر برخی تولیدکنندگان برای مقابله با کاهش قیمت تولید خود را کاهش داده اند.

    این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در شرایط پساتحریم مشکل رکودی این صنعت باید به سرعت رفع شود، افزود:دولت باید با فعال کردن پروژه های عمرانی بخش های تولیدی رونق ببخشد.

    عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:با افزایش ساخت وسازها و راه اندازی بخش های تولیدی،صنعت فولاد از رکود خارج می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو