مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۷۲ هزار پروژه عمرانی توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی

عصر ساختمان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ۷۲ هزار و ۹۸۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن،سازمان بهزیستی و کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می شود.

افتتاح ۷۲ هزار پروژه عمرانی توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین، حسین دشتی افزود: همچنین 1452 طرح اشتغالزایی و خودکفائی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به ارزش 13 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر به اجرا در می آید.

    وی از برگزاری دوره های آموزشی برای 183 مددجو خبر داد و اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر برای1000  نوعروس  نیازمند جهیزیه به ارزش 20 میلیارد ریال اهدا و برای 629 نفر نیز وام کارگشائی به مبلغ 6 میلیارد ریال اعطا خواهد شد.

    دشتی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در دهه مبارک فجر مسئولان استانی از منازل 324 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید خواهند کرد.

    دشتی توزیع ارزاق و کالا بین 710 مددجو، دیدار با 142 خانواده شهید، ایجاد 12 ایستگاه صلواتی و برگزاری 27مسابقه فرهنگی و 25 مسابقه ورزشی را از دیگر برنامه های کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان عنوان کرد.

    وی یادآور شد: برگزاری 33 جشن و 7 همایش و نیز برگزاری 11 اردو برای مددجویان کمیته امداد و اعزام 200 کاروان سلامت به روستاها توسط هلال احمر استان از دیگر برنامه های دهه فجر امسال می باشد.

    مدیر کل کمیته امداد و مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی تاکید کرد:در دهه مبارک فجر یک هزار و 162 سند مالکیت در روستاها و شهرهای استان توسط بنیاد مسکن اعطا خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی