مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام شهردار منطقه ۸ خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی روگذر تقاطع اتوبان رسالت و شهید باقری

عصر ساختمان- قائم مقام شهردار منطقه ۸ گفت: عملیات اجرایی روگذر اتوبان رسالت در تقاطع بزرگراه باقری بزودی آغاز می شود.

آغاز عملیات اجرایی روگذر تقاطع اتوبان رسالت و شهید باقری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، سید امیر فتاحیان با اشاره به قدمت منطقه 8 شهر تهران افزود: ساختار شهرسازی منطقه 8 مبتنی بر 101 میدان و با رویکرد طبیعت گرایی و محیط زیست شکل گرفته است. ساختار محلی و مدنی این منطقه تکمیل است و مردم تعاملات اجتماعی و مراودات خوبی در میادین دارند.

    وی با بیان اینکه تراکم در منطقه بالاست، ادامه داد: اگرچه مشکل بیشتر مناطق تهران تراکم فروشی است اما ساختار شهرسازی این منطقه اجازه تراکم بالا را در این منطقه نداده است و تراکم نفر در متر مربع در منطقه به علت قدیمی بودن محلات منطقه مثل نارمک، مجیدیه و هفت حوض و ... است.

    قائم مقام شهردار منطقه 8 در خصوص مشاغل مزاحم در این منطقه تاکید کرد: در تمامی شهر تهران باید برای ساماندهی مشاغل یک اقدام جدی انجام شود. مشاغل مزاحمی که تشنج عصبی برای شهروندان ایجاد می کنند، روح و روان شهروندان را می آزارند و در عبور و مرور مردم مشکل ایجاد می کنند.

    وی در مورد آلودگی صوتی در منطقه خاطرنشان کرد: به نشبت مناطق دیگر آلودگی صوتی در منطقه کمتر است اما تعداد زیاد خودروها در سطح شهر موجب آلودگی صوتی می شود. باید برای حل ریشه ای مساله چاره اندیشی کنیم. در بسیاری مناطق آلودگی صوتی را با ایجاد دیواره هایی کنترل می کنند. به علت ترافیک موجود، سرعت حرکت خودروها در سطح منطقه در بیشتر ساعات روز پایین است و آلودگی صوتی کمتر است.

    فتاحیان با اشاره به پروژه های شهری در سطح منطقه گفت: روگذر اتوبان رسالت در تقاطع بزرگراه باقری با رمپ و لوپ های مورد نظر به زودی به مرحله اجرا در می آید که می تواند تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و آلودگی هوای منطقه داشته باشد. همچنین سالنهای چندهزار متر مربعی برای ورزش و شنا برای جوانان در حال احداث است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی