مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار تهران:

مجتمع ثوره العشرین مرکز دائمی اقامت زائران می شود

عصر ساختمان- معاون استاندار و رییس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان تهران از تبدیل شدن دائمی مجتمع ثوره العشرین در شهر نجف برای اقامت زائران خبر داد.

مجتمع ثوره العشرین مرکز دائمی اقامت زائران می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد امامی امین با تأکید بر اینکه در نظر داریم میزان رضایتمندی زائرین را افزایش دهیم ادامه داد:در این راستا یک قرارداد اجاره به شرط تملیک به مدت ٢٥سال که قابل تمدید به مدت ٥۰سال باشد را برای مرکز ثوره العشرین با مسئولین عراقی منعقد کردیم.

    معاون استاندار تهران با ذکر این مطلب که امکانات زیربنایی نظیر احداث سوله های دائمی را در مجتمع ثوره العشرین به عنوان چشم انداز درنظر داریم افزود: کارخانه تسویه و بسته بندی آب که در این مجتمع ساخته شده یکی از کارهای زیربنایی بود که امسال خدمات بسیاری به موکب ها ارائه کرد.

    امامی امین در ارتباط با توزیع غذا در شهر نجف توسط ستاد اربعین تصریح کرد: در روزهای پایانی منتهی به روز اربعین که با حجم بالای زائرین در شهر نجف روبرو بودیم آشپزخانه های ستاد در مجموع روزانه تا ٧۰ هزار وعده غذایی توزیع می کردند و از بعد از روز اربعین و با سیر نزولی ورود زائرین به نجف روزانه بین ١۰۰۰ تا 5هزار نفر غذا توزیع می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی