مدیران خودروعصر اعتبار

اعتراض اتحادیه هتلداران به اسکان مسافران در سوله‌های مدیریت بحران

عصر ساختمان- رئیس سازمان گردشگری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مکان‌هایی برای اسکان موقت مسافران در سوله‌های مدیریت بحران تعبیه شده است،‌گفت: اتحادیه هتلداران به این موضوع اعتراض دارند که چرا با وجود ۵۰ درصد تخفیف این طرح اجرا می‌شود.

اعتراض اتحادیه هتلداران به اسکان مسافران در سوله‌های مدیریت بحران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مهدی سیف رئیس سازمان گردشگری شهرداری تهران در جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز 98 با بیان اینکه گردشگری در دنیا به عنوان صنعت فرابخشی شناخته می‌شود با بیان اینکه سال‌های گذشته تجاربی به دست آوردیم که بر اساس آن اقدام خواهیم کرد، گفت:امسال با شعار دور تهران بگردیم قرار است فعالیت‌های خود را داشته باشیم که ستاد مرکزی آن در خیابان شهید بهشتی خیابان پاکستان خواهد بود.

    وی افزود: با کمکی که از شرکت واحد اتوبوسرانی گرفتیم رینگ گردشگری اتوبوس تائید شده و قرار است اتوبوس‌های متفاوتی با استیکر و ظاهر ویژه در اختیار مردم قرار بگیرد. همچنین ایستگاه‌هایی مشخص کردیم که در آن راهنما  شهروندان را راهنمایی می‌کنند

    رئیس سازمان گردشگری شهرداری تهران با اشاره به «طرح پرسه در شهر» گفت: راهنمایان گردشگری در 20 مسیر با کوله و شال مشخص در مکان‌های مشخص حضور دارند و نقاط گردشگری را به گردشگران معرفی خواهند کرد.

    سیف در ادامه افزود: با این رویکرد فرهنگ پیاده‌روی ترویج می‌یابد و مردم با نقاط گردشگری آشنا خواهند شد.ما امسال تورهای تهران گردی را ایجاد کردیم و شماره تلفن 137 به این موضوع اختصاص یافت.در زمینه گردشگری 11 کانتر در مبادی ورودی شهر تهران قرار خواهند گرفت.

    وی بیان کرد: ما 100 فضا را در نقاط پرتردد تهران مشخص کردیم که در این مکان‌ها به مردم راهنمایی و بروشور داده می‌شود. امسال برای ترویج گردشگری با زیباسازی شهرداری هماهنگی به عمل آوردیم تا عرشه پل‌، پرتابل‌ و بیلبوردها 30 شاخص گردشگری و تاریخی تهران برای نمایش ارائه شود و همچنین 100 هزار بسته شامل نقشه و اصطلاحات گردشگری تهران توزیع خواهد شد.

    رئیس سازمان گردشگری شهرداری تهران افزود: مکان‌هایی برای اسکان موقت در سوله‌های مدیریت بحران مشخص شده و اتحادیه هتلداران به این موضوع اعتراض داشتند که چرا با وجود 50 درصد تخفیف این طرح اجرا می‌شود.ما بوستان‌هایی را پیش بینی کردیم که امنیت، نور و خدمات بهداشتی برای افرادی که می‌خواهند به صورت کمپینگ مسافرت کنند ارائه شود و نوروزگاه‌هایی در سطح شهر تهران پیش‌بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار