مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۱۱ تهران خبر داد؛

پلمپ نا ایمن‌ترین ساختمان تجاری منطقه ۱۱

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: پاساژ آزاد معروف به دراکولا واقع در تقاطع خیابان جمهوری-ولی عصر (عج) به عنوان نا ایمن‌ترین ساختمان تجاری منطقه تا ۱۰ روز آینده پلمپ خواهد شد.

پلمپ نا ایمن‌ترین ساختمان تجاری منطقه ۱۱
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، نصراله آبادیان با بیان این که هم اکنون 138 بنای تجاری نا ایمن در منطقه 11 وجود دارد؛ از تمهیدات و تدابیر انجام شده برای رفع خطر و ارتقای ایمنی در این ساختمان ها خبر داد.

    آبادیان ساختمان های تجاری علاء الدین، آلومینیوم و دراکولا را پر خطر ترین مراکز تجاری این منطقه نام برد و افزود: با برنامه ریزی و تدابیری که بسیاری از آن ها انجام شده اس؛ ایمنی پاساژ علاء الدین و آلومینیوم تا حد زیادی تأمین شده است و لیکن پاساژ معروف به دراکولا با توجه به سازه فرسوده و نا ایمن به هیچ وجه امکان تأمین ایمنی ندارد و باید تعطیل شود.

    وی با اشاره به حکم دادستانی به شهرداری منطقه 11مبنی بر پلمپ پاساژ دراکولا عنوان کرد: با توجه به این که 15 واحد تولیدی و تجاری در این مرکز مشغول فعالیت هستند؛ علی رغم توجه مدیریت شهری به مشکلات اقتصادی کسبه و کارگران مشغول در این واحدها، باید در نظر داشت که ایمنی جان آن ها و شهروندان در اولویت قرار دارد و نمی توان جان مردم را به خطر انداخت.

    آبادیان ضمن اعلام مهلت 10 روزه به کسبه برای تخلیه اضطراری پاساژ دراکولا، خاطر نشان کرد که پس از مدت تعیین شده این مجتمع تجاری نا ایمن پلمپ خواهد شد.

    شهردار منطقه 11 همچنین عنوان کرد: طی نشست هایی که با مالک و بهره برداران برگزار شده است؛ خطرات جانی این ساختمان که فاقد ایمنی برای فعالیت و کسب و کار است توضیح داده شده و از مالک خواسته ایم تا نسبت به تخریب و نوسازی ملک اقدام نمایند.

    او با یاد آوری این نکته با آغاز فصل سرما و بارش های جوی در صورت بارش 40-30میلیمتری امکان فرو ریختن این ساختمان وجود دارد؛ تأکید کرد : با مهلت 10 روزه ای که تعیین شده است؛ چنان چه مالک برای تعیین تکلیف ملک و تشکیل پرونده تمکین نکند؛ شهرداری منطقه 11 برای حفاظت از جان کسبه و کارگران و اجرای قانون نسبت به تعطیلی ساختمان ناایمن اقدام خواهد نمود.

    شهردار منطقه 11 در خصوص ایمن سازی مجتمع تجاری آلومینیوم و علاء الدین گفت:در مجموعه آلومینیوم کیوسک آتش نشانی به همراه 2 نفر آتش نشان مستقر شده است.  مجهز به سیستم اعلام و اطفای حریق شده است، آسانسورها استاندارد سازی شدند و سایر اقدامات نیز در حال انجام است.

    به گفته آبادیان برای پاساژ علاء الدین هم پله های فرار تعبیه شده و اقدامات ایمنی برای آتش سوزی نیز انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار