مدیران خودروعصر اعتبار

انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی

عصر ساختمان- مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در بخش‌هایی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت این مناطق است.

انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، احد وظیفه افزود: آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره بیانگر نفوذ سامانه بارشی از روز گذشته (24 آذر) به کشور است که بخش‌های جنوب غربی و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده است. براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی این سامانه بارشی در دو روز آینده همچنان در بخش‌هایی از کشور فعال خواهد بود.

    وی در ادامه گفت: امروز به‌تدریج از میزان بارش از جنوب غرب کشور کاسته شده و همچنان در مناطق جنوب کشور، دامنه‌های جنوبی زاگرس، سواحل و جزایر جنوبی کشور، تنگه هرمز، دریای عمان و سواحل آن، غرب استان کرمان و جنوب استان یزد بارش باران، گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش برای امروز در بخش‌هایی از جنوب فارس، غرب هرمزگان و جزایر خلیج فارس خواهد بود.

    به گفته وظیفه ، امروز و فردا  خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به علت وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (26 آذر) گستره فعالیت این سامانه مناطق خلیج فارس، دریای عمان و سواحل آن، بخش‌هایی از استان هرمزگان، کرمان و جنوب شرق فارس را در برمی‌گیرد و فعالیت این سامانه به‌صورت بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه (27 آذر) عمده فعالیت سامانه بارشی در دریای عمان خواهد بود.

    وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران گفت: هوای تهران فردا کمی ابری و غبارآلود و در بعدازظهرهمراه با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 12 و 2 درجه سانتیگراد و دوشنبه کمی ابری و غبارآلود خواهد بود که در گرمترین زمان به 13 درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به 2 درجه سانتیگراد می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار