مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ خبر داد

کارخانه سیمان تهران ملزم به ارائه پایش ‌زیست محیطی

عصر ساختمان- قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ از نارضایتی و شکایت شهروندان نسبت به وضعیت آلایندگی های هوایی کارخانه سیمان تهران و تمهیدات مدیران شهری و ادارات مرتبط برای کنترل این وضعیت در منطقه ای که آلوده ترین هوای شهر تهران را دارد، خبرداد.

کارخانه سیمان تهران ملزم به ارائه پایش ‌زیست محیطی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ابوالفضل حیدری با اشاه  به شکایت و نارضایتی شهروندان در خصوص آلایندگی کارخانه سیمان تهران، خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش کارخانه سیمان تهران با شهرداری منطقه 20 شد و افزود: محوطه داخلی و فضای پیرامونی این مجموعه صنعتی همزمان با هفته درختکاری با استفاده از گونه های مقاوم نهال کاری می شود تا با جذب آلاینده‌های هوایی موجب تلطیف هوا شوند.

    وی با اشاره به اینکه منطقه 20 طبق شاخص‌های آلودگی هوا از آلوده‌ترین نقاط شهر تهران است، گفت: همکاری مجموعه های صنعتی در شرایط اضطرار آلودگی هوا بسیار ضروری است ومدیریت شهری این منطقه نیز برای اجرای طرح های پیشنهادی و زیست محیطی آمادگی لازم را دارد.

    حیدری با بیان اینکه مجموعه سیمان تهران دارای رأی تمهیدات بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و ملزم به ارائه پایش‌های زیست محیطی است، افزود: ارائه برنامه زمان بندی ومدون برای رفع معضلات محیط زیستی، ارائه گزارش‌های مستمر خوداظهاری در پایش شرکت سیمان تهران، رفع مشکل فنی در سیستم پایش‌های لحظه‌ای، کاهش دفعات و زمان تخلیه آلاینده از دودکش‌ها، اجرای طرح مطالعاتی بازیافت پسماند ساختمانی و طرح جایگزینی سوخت مصرفی از جمله موارد مورد توافق در این کمیته بود.

    قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: بررسی وضعیت دیگر مجموعه های آلاینده در این منطقه نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و جلسات کارشناسی آن به زودی انجام می شود.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، جلسه بررسی وضعیت تمهیدات آلایندگی کارخانه سیمان تهران شهر تهران با حضور قائم مقام شهردار، معاون امور شهری و مسئولان ساماندهی و محیط زیست شهرداری منطقه 20 ، نمایندگان شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، رئیس اداره محیط زیست شهرری و مسئولان کارخانه سیمان تهران در مجموعه صنعتی سیمان تهران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار