مدیران خودروعصر اعتبار

پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات (۲)

نمایشگاه املاک تهران با هدف ایجاد رونق در بازار مسکن برگزار می شود

عصر ساختمان- مجری برگزار کننده نمایشگاه املاک و مستغلات تهران گفت هدف برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات تهران ایجاد رونق در بازار مسکن کشور است.

نمایشگاه املاک تهران با هدف ایجاد رونق در بازار مسکن برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، صالح سپاسدار طهران مجری برگزار کننده نمایشگاه املاک و مستغلات تهران در گفت و گو اختصاصی با پایگاه خبری عصر ساختمان با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف نهایی این رویداد بزرگ حضور تولید کنندگان و سرمایه گذاران مسکن در نمایشگاه است که بتوانند عرضه مستقیم محصولات خود را به مصرف کنندگان و حذف واسطه ها داشته باشند.
    وی این نوع عرضه مسکن را مدلی موفق در دنیا دانست خاطر نشان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا مانند آلمان، دبی، مصر و ... این روش عرضه ملک وجود دارد و با حذف واسطه ها، تولید کنندگان و مصرف کنندگان به راحتی می توانند نیاز های خود را برطرف کنند.
    سپاسدار افزود: در این نمایشگاه برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا انبوه سازان مطرح کشور و صنایع وابسته حضور داشته باشند و از نزدیک با بازدیدکنندگان در ارتباط باشند و نیاز های آنها را بشناسند.
    این فعال صنعت نمایشگاهی عنوان داشت: در این رویداد شرایط ویژه ای برای عرضه ملک توسط شرکت ها در نظر گرفته شده است که شامل: تخفیف درصدی در فروش نمایشگاهی، شرایط پرداخت ویژه، شرایط ویژه فروش، جوایز در خرید و... می شود.
    وی افزود: علاوه بر این برخی از شرکت ها اعلام کرده اند که 5 درصد تخفیف نمایشگاهی و عدم پرداخت هزینه مشاور املاک در صورت عقد قرارداد در نمایشگاه را هم خواهند داشت.
    سپاسدار این رویداد فقط مربوط به تهران ندانست و افزود: املاک سراسر ایران در این رویداد قابلیت عرضه را دارند و علاقه مندان از اقصی نقاط کشور می توانند املاک مورد نیاز خود را تامین کنند چرا که این شرکت های بزرک انبوه ساز در جایجای کشور پروژه دارند و در این رویداد عرضه می شود.
    وی نفطه قوت این رویداد را عرضه ویلا های ساخته شده در شمال کشوردانست و گفت: در این رویداد علاقه مندان می توانند ویلا های مدرن مورد علاقه خود را با تخفیف های مناسب تهیه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو