مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه تجهیزات ساختمانی پروژه قطر (۱۰)

گروه شرکت های ایستا؛با هدف فعالیت در پروژه های منطقه ای در قطر حضور خواهد یافت

عصر ساختمان- نمایشگاه بین المللی پروژه دوحه یکی از بزرگترین، مجهزترین و پیشرفته ترین نمایشگاه های خاورمیانه است که پانزدهمین دوره آن، در تاریخ ۷-۱۰ می ۲۰۱۸ (۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت ۹۷) در قطر برگزار می شود. در این رویداد بین المللی شرکت های ایرانی فعال در حوزه ساختمان نیز حضور دارند که شرکت ایستا یکی از این شرکت ها می باشد.

گروه شرکت های ایستا؛با هدف فعالیت در پروژه های منطقه ای در قطر حضور خواهد یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، گروه شرکت های ایستا با پشتوانه تجربه 30 ساله مدیران خود در زمینه ساخت و اجرای پروژه های عمرانی اعم از صنعتی و ساختمانی، در سال 1373 با تاسیس شرکت سازه های فولادی ایستا در تهران (شهرک صنعتی پرند) شکل گرفت. همزمان با فعالیت شرکت فوق سرمایه گذاری و مدیریت اجرای پروژه های متعدد مسکونی, اداری و انبوه سازی در مشهد و تهران از دیگر فعالیت های شرکت ایستا بوده است.
    در سال 1385شرکت صنایع عمرانی انبوه سازان ایستا به شماره ثبت 28199 (با نام اختصاری شرکت ایستا ) با اخذ رتبه بندی در رشته های ساختمان و آب و همچنین پروانه انبوه سازی، با رویکرد صنعتی سازی در انبوه سازی تاسیس گردید. همزمان با اجرای پروژه های متعدد، واحد توسعه و تحقیق (R&D) مبادرت به تحقیق در خصوص سیستم های نوین ساختمانی نمود. حاصل مطالعات و تحقیقات انجام شده، تاسیس کارخانه تولید قطعات قاب سبک فلزی(LSF)   با نام تجاری ISTA در اطراف شهر مشهد مقدس می باشد. از دیگر شرکت های فعال در این خانواده می توان به شرکت مهندسی توسعه ساختمان و سازه های فولادی ایستا در استان گلستان (شهرک صنعتی آق قلا) اشاره نمود.
    قطعات تولیدی سیستمLSF   شرکت ایستا، دارای شناسنامه فنی و منطبق با ضوابط استاندارد های ایران و جهان و از لحاظ کیفیت نیز، هم اکنون در رده بهترین قطعات سازه ایLSF   تولید شده در کشور می باشند. این شرکت با داشتن کادر فنی قوی، مهندسین با تجربه و پشتکار مدیران و پرسنل شرکت، در حال حاضر پروژه های بزرگی را در سطح کشور مدیریت و اجرا می نماید.
    برای دسترسی به این شرکت می توانید از لینک زیر وارد وب سایت این شرکت شوید:
    http://www.ista-lsf.ir/

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار