مدیران خودروعصر اعتبار

ادامه بازسازی ورزشگاه آزادی از خردادماه

عصر ساختمان- مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: از اول خردادماه کار مقاوم‌سازی و بهسازی زون‌های بعدی ورزشگاه آزادی را آغاز خواهیم کرد.

ادامه بازسازی ورزشگاه آزادی از خردادماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ناصر محمودی فر درباره علت متوقف شدن کار بازسازی، بهسازی و به روزرسانی ورزشگاه آزادی اظهار کرد: پیش از اتمام سال 96 این آمادگی را داشتیم که بعد از بازسازی سه زون 34 ،35 و 36 ورزشگاه آزادی، کار بازسازی سایر قسمت‌های ورزشگاه را آغاز کنیم تا دیگر مشکلی از نظر پوسیدگی بتن‌ها و آب‌ریزی نداشته باشیم و حتی پیمانکار نیز آماده بود تا هر چه سریعتر کار را آغاز کنیم، اما به دلیل این که پی در پی بازی برگزار می‌شود و فرصتی برای بازسازی نداریم با نظر شورای تامین و امنیت قرار بر این شد تا پایان اردیبهشت کار بازسازی و مقاوم سازی ورزشگاه آزادی را متوقف کنیم و از اول خرداد دوباره کار را شروع کنیم.

    وی در پاسخ به این پرسش که بعد از اتمام کار مقاوم‌سازی سه زون آزادی، بازسازی کدام قسمت ورزشگاه آزادی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: هنوز در این خصوص از نظر فنی و کار کارشناسی به اجماع نهایی نرسیده‌ایم. در این ارتباط چند نظریه وجود دارد که بعد از نشستی که با وزیر ورزش و کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خواهیم داشت تصمیم نهایی گرفته خواهد شد که کار بازسازی کدام قسمت از ورزشگاه آزادی را بعد از اتمام سه زون 34، 35 و 36 آغاز کنیم.

    مدیر مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: البته پیش از شروع کار بازسازی ابتدا باید تامین اعتبار کنیم تا در ادامه مسیر با مشکل بودجه مواجه نشویم. هرچند نگرانی ما بیشتر در بخش سازه، عایق‌بندی و سبک‌سازی بتن است تا هر چه سریعتر بتوانیم مشکلات این قسمت‌ها را مرتفع و مانع ریزش آب از سقف ورزشگاه شویم. به هر صورت در این زمینه دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد که پیش از شروع کار بازسازی باید از نظر فنی به یک دیدگاه کلی برسیم و سپس کار بازسازی را دوباره آغاز کنیم.

    محمودی فر پیرامون این پرسش که آیا آن طور که قبلا پیش‌بینی شده بود کار مقاوم‌سازی ورزشگاه آزادی طی 2 سال به اتمام می‌رسد یا خیر؟ گفت: اگر مشکلی از نظر اعتبارات نداشته باشیم تا پایان سال 97 کار مقاوم‌سازی ورزشگاه آزادی به اتمام خواهد رسید. هر چند در حال حاضر مشکلی از نظر بودجه نداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو