مدیران خودروعصر اعتبار

مقاوم‌سازی ۱۲۰ هزار واحد روستایی در لرستان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن از مقاوم‌سازی ۱۲۰ هزار واحد روستایی در لرستان خبر داد.

مقاوم‌سازی ۱۲۰ هزار واحد روستایی در لرستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، رضایی با اشاره به اساسنامه این نهاد انقلابی، به تشریح وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: بعد از تأسیس این نهاد انقلابی به‌فرمان امام خمینی (ره) و با شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، عملیات بازسازی مناطق آسیب‌دیده از جنگ تحمیلی بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود که همکاران ما در این نهاد انقلابی با کار جهادی کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشتند.

    وی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد انقلابی در ساخت مسکن برای محرومین و نیازمندان جامعه افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از بدو تأسیس تاکنون 1495 واحد مسکونی از محل حساب 100 حضرت امام (ره) و کمک‌های مردمی و تسهیلات بانکی احداث و به اقشار هدف تحویل داده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان از همه آحاد مردم جهت کمک به‌حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) و شرکت در این عمل خداپسندانه باهدف ارائه خدمات بهتر به اقشار مستمند و محروم جامعه دعوت به عمل آورد.

    مدیرکل بنیاد مسکن با اشاره به حجم وسیع فعالیت‌های این نهاد انقلابی در روستاها یادآور شد: کلیه روستاهای دارای قابلیت طرح در استان شناسایی و برای تمامی آنها کار تهیه طرح به انجام رسیده است.

    رضایی درصد بهره‌مندی روستائیان استان از شروع و اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی در ابتدای سال 1395 را 33.5 درصد اعلام کرد و افزود: با عنایت پروردگار و زحمات همکاران توانسته‌ایم اجرای طرح هادی در سال 1396 را به 39 درصد افزایش دهیم.

    وی صدور حدود 70 هزار جلد سند روستایی را ازجمله خدمات بنیاد مسکن در سطح روستاها دانست و اضافه کرد: حدود 170 هزار و 500 واحد مسکن روستایی در استان وجود دارد که کار مقاوم‌سازی حدود 102 هزار واحد آن به انجام رسیده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان متوسط مقام سازی و بهسازی مسکن روستایی در کشور را 40 درصد اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در استان متوسط مقاوم‌سازی 51 در صد است و ما در این زمینه 11 درصد از متوسط کشوری جلوتر هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو