مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد

اجرای ۲ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در استان لرستان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

عصر ساختمان:رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا تا مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال در حوزه مدیریت شهری در استان هزینه می‌کند

اجرای ۲ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در استان لرستان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، حسن آذری شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی قرارداد شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا که در سالن جلسات شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حدود 15 روز پیش استانداری دعوتی از مدیران انجام و در جلسه‌ای با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در رابطه با استان بحث‌های زیادی انجام شد.

    وی افزود: پیشنهادهایی شد طی این جلسه انجام شد که در خصوص مدیریت شهری چهار پروژه بنا شد در سطح شهر اتفاق افتد شامل پروژه زیرگذر بهارستان، روگذر نعل اسبی از شریعتی به سمت کوی فلسطین، روگذر اتصال 60 متری به 80 متری بلوار شهید چاغروند و روگذر 60 متری به مسکن مهر و دانشگاه‌های لرستان تعریف شد.

    رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا پذیرفت تا 200 میلیارد تومان می‌توانند در استان و در حوزه مدیریت شهری هزینه کنند که 150 میلیارد برای خرم‌آباد و 50 میلیارد در بروجرد انجام شود.

    وی عنوان کرد: در نوع قرارداد بنا شد شهرداری املاک را به‌ اندازه 70 درصد مبلغ به‌ قرارگاه واگذار کند و 30 درصد را استانداری پرداخت کند.

    آذری تصریح کرد: بنا شد روگذر چهارم از 60 متری به سمت مسکن مهر و دانشگاه‌های لرستان را راه و شهرسازی 70 درصد را پرداخت کند و 30 درصد مابقی به عهده استانداری است.

    وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در کمیسیون تلفیق مطرح و بررسی می‌شود و پس‌ از آن در این رابطه رأی‌گیری می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی