مدیران خودروعصر اعتبار

در اروپا اجرا می شود

راه اندازی بزرگ ترین پروژه مشترک بازسازی ساختمان در جهان

عصر ساختمان: انجمن ساختمان سبز اروپا بزرگ ترین پروژه مشترک جهان برای بازسازی ساختمان را راه اندازی کرده است.

راه اندازی بزرگ ترین پروژه مشترک بازسازی ساختمان در جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تاسیسات نیوز ، بعد از بیش از یک سال آماده سازی اولیه، پروژه BUILD UPON مجموعه ای از 80 رویداد اروپایی را راه اندازی کرده که هدف آن همکاری بیش از 1000 سازمان در تلاشی یکپارچه برای کاهش انتشارات گلخانه ای ساختمان هاست.
    مواد منتشره ساختمان های موجود 36% کل انتشارات CO2 اتحادیه اروپا را تشکیل می دهد.

    BUILD UPON به دنبال آن است که با حمایت از دولت ها، صنایع و جامعه شهری برای ارایه سیاست های بازسازی ملی – برنامه های بلندمدت برای بازسازی ساختمان های تجاری و مسکونی موجود تا حد استانداردهای بالای راندمان انرژی – بر این چالش غلبه کند.

    به موجب قانون اتحادیه اروپا، این سیاست ها ار 30 آوریل 2017 لازم الاجرا می شوند.

    پروژه 2.35 میلیون یورویی که بودجه آن از سوی برنامه تحقیق و نوآوری افق 2020 اتحادیه اروپا تامین می شود، توسط انجمن های ساختمان سبز 13 کشور – بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، فنلاند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، رومانی، اسلواکی، اسلونی، اسپانیا، سوئد و ترکیه – سازماندهی شده و از سوی شبکه منطقه ای اروپای انجمن ساختمان سبز جهان حمایت می شود.

    طیف گسترده ای از سازمان ها از جمله دولت ها و مراجع ذی صلاح محلی، شرکت های ساختمانی، سازندگان محصولات، تامین کنندگان انرژی، بانک ها و سایر موسسات مالی و NGO ها برای مشارکت به منظور مهار این مساله با هم همکاری می کنند.

    هدف آنها توافق بر سر سیاست های ملی قوی با اهداف صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش آگاهی، بالابردن انگیزه حضور شهروندان، برنامه ای مهارتی برای آموزش نیروی کار ساختمانی به منظور اجرای بازسازی با کیفیت بالا، مکانیسم های مالی مثل وام ها و کمک های سبز و سیاست هایی مثل گواهی های عملکرد انرژی قوی می باشد.

    نری ویلز – مدیرعامل انجمن ساختمان سبز جهان – می گوید: «ساختمان های موجود یکی از بزرگ ترین چالش هایی است که برای مهار مشکل تغییر آب و هوا باید بر آن غلبه کرد. ما می توانیم این چالش را به راه حل تبدیل کنیم، اما نیازمند بازسازی صحیح هستیم.
    BUILD UPON با جمع کردن تعداد زیادی از فعالان کلیدی از جمله دولت ها، مشاغل و NGO ها در یک جامعه گروهی این تحول را آغاز کرده است که هدف ان هم تبدیل ساختمان های موجود اروپا به ساختمان های سبز می باشد.
    امیلیو میتر – هماهنگ کننده BUILD UPON و مدیر امور بین الملل در GBC Espana – می گوید: «صدها نوآوری برای بازسازی ساختمان وجود دارد که در اروپا انجام می شود اما اغلب آنها مستقل از هم کار می کنند و ابزارهای محدودی برای سیم ساختن موفقیت و اجرای بهترین برنامه یا درس گرفتن از هم وجود دارد.

    حال زمان قوی ساختن این تلاش ها و ترکیب تلاش ها و هماهنگی منابع برای رسیدن به یک تاثیر جمعی بزرگ تر است. این تلاش هماهنگی بزرگ چالش اصلی BUILD UPON است که باید حل شود.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو