مدیران خودروعصر اعتبار

نرخ اجاره نوروزی ویلا در شمال

عصر ساختمان:نرخ اجاره روزانه ویلاهای شمال در ایام نوروز تقریبا چهار تا پنج برابر روزهای معمولی تعیین شده است.

نرخ اجاره نوروزی ویلا در شمال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبر آنلاین ، بررسی آگهی‌های اجاره ویلاهای شمال کشور نشان می‌دهد رقابت شدیدی بین ویلاداران برای جذب مهمانان نوروزی به راه افتاده و با این‌که خانه‌های اجاره‌ای رقیبی برای ویلاها هستند، امکانات و موقعیت ویلاهای جدید، شرایط جذب مشتریان خاص را فراهم می‌کند.

    جدول زیر نرخ اجاره روزانه برخی ویلاهای شمال کشور در ایام نوروز را نشان می‌دهد (قیمت‌ها به تومان است):

     

                                                                 منطقه    متراژ ویلا                                   امکانات                                                  اجاره روزانه

    مبلغ اجاره روزانه این ویلاها در روزهای معمولی تقریبا یک چهارم و یک پنجم نوروز است. به طور مثال اجاره روزانه یک ویلای 250 متری در ایام غیرتعطیل سال 300 هزار تومان است که در نوروز این رقم به یک میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

    در برخی از آگهی‌ها درج شده «اجاره روزانه از ... تومان». در برخی دیگر از آگهی‌ها نیز نرخ اجاره ذکر نشده و گفته شده «برای اطلاع از مبلغ اجاره تماس بگیرید» که به نظر می‌رسد مالکان قصد دارند با توجه به شرایط و جمعیت مسافران قیمت‌ها را در همان ایام نوروز مشخص کنند.

    اما وجود 5000 واحد غیرمجاز شناسایی شده در گیلان نشان می‌دهد خانه‌های اجاره‌ای به رقیبی سرسخت برای هتل‌ها تبدیل شده است. نوروز 1394 آنطور که رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آمار داد، از 60 میلیون و 84 هزار شب اقامت، فقط 6 درصد سهم هتل‌ها بود.

    هتل‌های مازندران به عنوان پرمسافرترین استان کشور، 20 درصد اشغال شد. در گیلان فعالیت 5000 هزار خانه مسافر غیر مجاز باعث شد درصد اشغال هتل‌های این استان به نصف برسد. رییس جامعه هتلداران این استان از ورشکستگی برخی هتل‌های 4 ستاره گیلان خبر داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار