مدیران خودروعصر اعتبار

آیا حکایت پروژه پل سوم بشار یاسوج بعد از ۶ هزار روز به پایان می‌رسد؟

عصر ساختمان- پروژه ۱۷ ساله پل سوم بشار بعد از گذشت ۶ هزار روز هنوز بهره‌برداری کامل آن در اما و اگر مانده و تمامی ندارد.

آیا حکایت پروژه پل سوم بشار یاسوج بعد از ۶ هزار روز به پایان می‌رسد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سال 82 مسئولان وقت کهگیلویه و بویراحمد با قربانی کردن گوسفندی کلنگ احداث پل سوم بشار یاسوج را به زمین زدند از آن روز تاکنون بیش از 5 هزار و 856 روز می‌گذرد ولی هنوز این پروژه اندر خم یک کوچه مانده است.

    عملیات اجرایی پل سوم بشار به طول130 متر و دارای دو دهانه 25 متری و دو دهانه 45 متری با دو باند رفت و برگشت با عرض 11 متر با هدف کاهش بار ترافیکی در ورودی شهر یاسوج آغاز شد که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه انتظار 16 ساله مردم به سرآید.

    در 6 سال اخیر مدام شاهد وعده‌های سرخرمن مسئولان و متولیان امر برای بهره برداری از پل سوم بشار بوده‌ایم تا جایی که وعده 75 روز، نیمه نخست امسال، دهه فجر، هفته دولت، پایان سال و ...مسئولان هرگز محقق نشد و دیگر علی محمد احمدی استاندار از ترس محقق شدن ترس از وعده دادن دارد.

    فاز اول پل بشار عید فطر بهره‌برداری می‌شود/فاز دوم شاید تا پایان سال

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه پل سوم بشار یاسوج گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده این پروژه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا عید فطر امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    علی محمد احمدی با بیان اینکه در طول برنامه پنجم توسعه تنها 5 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پل سوم بشار گذاشتند، افزود: ار روز اول حضورم در استان به سرانجام رساندن این پروژه را در دستور کار قرار دادم و 18 میلیارد تومان برای تسریع در روند عملیات اجرایی اختصاص دادیم که 8 میلیارد و 600 میلیون تومان آن تخصیص یافت.

    وی با بیان اینکه امیدوارم تا پایان سال 97 شاهد تعیین تکلیف فاز دوم پل سوم بشار باشیم، عنوان کرد: این پروژه از سال 82 آغاز و بعد از گذشت 16 سال به دلیل مشکلات متعدد از جمله محدودیت اعتباری هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

    احمدی اظهار داشت: شهر یاسوج به نسبت سایر مناطق شهری استان از رشد جمعیت بالایی برخوردار بوده که یکی از مشکلات اساسی این شهر مبادی ورودی و خروجی آن است.

    وی با تاکید بر اینکه برطرف کردن مسائل و مشکلات ترافیکی و دسترسی به درون و بیرون شهر یک اولویت است، خاطرنشان کرد: تمام توانم را برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا بکار می‌گیرم و در این زمینه دیگر خستگی معنا پیدا نمی‌کند.

    به گزارش تسنیم، در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند اجرایی پل سوم بشار یاسوج عوامل اجرایی پروژه از دغدغه‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تقدیر کرده و گفتند: عزیز فیلی تمام روز حتی در برخی مواقع نیمه شب از روند اجرایی پروژه بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو