مدیران خودروعصر اعتبار

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع تاسیساتی ایران در گفت و گو با «عصر ساختمان» گفت:

هلدینگی برای پروژه های عظیم تاسیساتی

عصر ساختمان- حضور یک شرکت در پروژه‌های عظیم و برجسته‌ای همچون طرح توسعه‌ی حرم حضرت معصومه (س) و یا هتل هرمز بندرعباس مؤید موفقیت یک مجموعه به شمار می‌رود. شرکت توسعه صنایع تاسیساتی ایران در کسب اعتماد صاحبان صنایع و پیمانکاران چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی موفق بوده است، که حضور در ابر پروژه ای همچون ایران مال صحه بر این کلام می‌گذارد. در گفت و گو با نائب رییس هیئت مدیره و سرپرست دفتر فنی این شرکت نوع فعالیت و سوابق این مجموعه را جویا شدیم که در ادامه می‌خوانید.

هلدینگی برای پروژه های عظیم تاسیساتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، یاس حکیم پور با اشاره به سبقه فعالیت شرکت توسعه صنایع تاسیساتی ایران گفت: شرکت توسعه صنایع تاسیساتی با  گرید 1 ابنیه ، تاسیسات و مکانیک در حال فعالیت است. این مجموعه در سال 1363 تاسیس و در این سال ها فعالیت خود را در طرح و اجرای تأسیسات و تجهیزات مکانیکی و برقی، ابنیه شهری و صنعتی و نیروگاه‌ها آغاز کرد.
    وی با تاکید بر فعالیت های بازرگانی و صادراتی این شرکت گفت: تولید قطعات، لوازم و ماشین‌آلات تخصصی صنعت ساختمان، در کنار صادرات و واردات این کالاها بخش مهمی از فعالیت های این شرکت به شمار می‌رود.
    نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع تاسیساتی ایران اظهارکرد: دپارتمان های مختلفی دربخش های مختلف شرکت ایجاد کرده‌ایم. بخش هایی که هر کدام درحوزه های مختلف همچون پروژه های صنعتی و نیمه صنعتی، پروژه های بیمارستانی، پروژه های مربوط به دیتاسنترها، اداری و تجاری به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند. این شرکت یک هلدینگ است که 11شرکت زیرمجموعه دارد و درحوزه های مختلفی همچون IT ،بازرگانی و مشاوره ای فعال هستند.
    در ادامه ایمان همیاری سرپرست دفتر فنی شرکت توسعه صنایع تاسیساتی گفت: ساختارشرکت به صورت تخصصی ساختمانی و تاسیساتی است‌که پروژه های خود را در قالب ارائه خدمات تاسیسات برق و مکانیک درکلیه مقاطع انجام می‌دهد. همچنین مشاوره مهندسی از لحاظ طراحی و اجرا بخش دیگری از فعالیت های مجموعه ما به شمار می رود. در مجموع کارهای این شرکت ساختاری صنعتی و نیمه صنعتی دارد.
    وی با تاکید بر یکی از پروژه های شاخص این مجموعه افزود: پروژه های بیمارستانی یکی از نقاط عطف شرکت است. در این سالها توانستیم پروژه های متعددی درحوزه بیمارستانی انجام دهیم، که جدیدترین آنها ساختمان مرکز مغز و اعصاب پروفسور سمیعی است.
    همچنین در بخش it" " نیز پروژه های عظیم و شاخصی داشتیم. همچون دیتاسنتر صداوسیما که فوق العاده پیچیده بود و از سال 90 تا امروز ادامه دارد. گفتنی است این پروژه در مراحل پایانی قراردارد. البته می‌توان یکی دیگر از پروژه های بارز این شرکت را  "مرکز داده امام علی" عنوان کرد.
    همیاری با تاکید بر فعالیت های این شرکت در ایران مال ادامه داد: پروژه ایران مال یکی ازکارهای موفق و شاخص ما بوده است. با توجه به ظرفیت های بالای شرکت توسعه صنایع تاسیساتی،  مباحث تاسیساتی پارکینگ منفی دو ایران مال را به عهده شرکت ما گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار