مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه:

برنامه بازآفرینی شهری محله محور است

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه برنامه بازآفرینی شهری از پشتیبانی تجربی ۳ برنامه قبلی برخوردار است، گفت: برنامه بازآفرینی شهری محله محور است.

برنامه بازآفرینی شهری محله محور است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از پروژه های بازآفرینی شهری همدان بازدید و سپس در جلسه ای در دفتر استاندار همدان حاضر شد و آخرین وضعیت استان در حوزه بازآفرینی شهری را مورد بررسی قرارداد.

    هوشنگ عشایری در این جلسه با بیان اینکه برنامه بازآفرینی شهری از پشتیبانی تجربی 3 برنامه قبلی برخوردار است، گفت: برنامه بازآفرینی شهری محله محور است و هر محله فرهنگ خود را دارد.

    وی گفت: حسن بزرگ برنامه باز آفرینی شهری مبتنی بودن بر برنامه اقدام مشترک است که با پیگیری استاندار همدان و بر اساس بررسی و مقایسه های انجام شده، استان همدان پیشتاز جدی بازآفرینی شهری است.

    معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تاکید کرد: انتظار می رود در ستاد شهرستانها در برنامه مشترک سهم ها مشخص و در ستاد استان تصویب و نقش ها ایفا شود.

    وی افزود: برنامه اقدام مشترک مبتنی بر واقعیات هر محله و نقشی است که هر دستگاه می تواند ایفا کند.

    عشایری تاکید کرد: اقدامات انجام گرفته در همدان در زمینه بازآفرینی شهری بسیار اقدامات خوبی است و گزارش آن به رئیس جمهور درجلسه تیرماه ارائه خواهد شد.

    استاندار همدان نیز در ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان همدان بابیان اینکه تلاش های خوبی در استان در زمینه اجرای دستور رئیس جمهور انجام شده و باید تلاش ها بیشتر شود، گفت: سعی استان همدان بر این است که در اجرای بازآفرینی شهری از استانهای پیشرو و استان همدان پایلوت باشد.

    محمدناصر نیکبخت بابیان اینکه اگر وحدت و همدلی نباشد کار مردم زمین می ماند، گفت: امروز وحدت و همدلی بین خدمتگزاران مردم و نمایندگان استان در مجلس شکل گرفته است.

    وی بابیان اینکه در پیگیری ها همه با هم و همه خدمتگزار مردم هستیم، گفت: در دیدار با وزیر امور خارجه پیرامون برنامه های 2018، وزیر امور خارحه از درخواست ها حمایت کرد و قول همکاری برای اجرای بهتر رویداد 2018 را داد و در دیدار با معاون رئیس جمهور، استان همدان دراجرای برنامه های 2018 پیشرو و خوب دسده شد و تقاضاها مورد موافقت قرارگرفت.

    وی به دیدار با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر بهداشت که دیدار ویژه ای با حضور همه نمایندگان بود، تمام درخواستها را پذیرفتند که یک نمونه آن ساخت بیمارستان هزار تختخوابی همدان بود.

    استاندار همدان عنوان کرد: همدان در بهداشت و درمان، غرب کشور را خدمت رسانی می کند و به همین دلیل نیازهای غرب کشور را دیده ایم.

    وی بابیان اینکه همه با هم هستیم و باهمین وحدت و همدلی می توانیم کارهای بزرگی برای استان انجام دهیم و موفقیت های اخیر به خاطر همین وحدت همگانی در استان است، گفت: تمام شهرستانهای استان همدان در بازآفرینی شهری فعال شده و زمین ها شناسایی شده اند.

    نیکبخت عنوان کرد: تمام جلسات ستاد بازآفرینی را حضورداشتم تا دستور رئیس جمهور را اجرایی کنیم.

    وی با بیان اینکه همدان از استان های پیشرو در بازآفرینی شهری است، گفت: انتظار داریم استان همدان پایلوت بازآفرینی شهری در کشور شودو همه تلاش خود را برای عملیاتی کردن خوب طرح انجام می دهیم و یکی از دغدغه های بنده در استان بازآفرینی شهری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار