مدیران خودروعصر اعتبار

سعیدی کیا خبر داد:

آغاز مرحله گودبرداری ساختمان جایگزین پلاسکو طی روزهای آتی

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مستضعفان از ساخت پروژه ساختمان جایگزین پلاسکو ظرف مدت دو سال خبر داد.

آغاز مرحله گودبرداری ساختمان جایگزین پلاسکو طی روزهای آتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد سعیدی کیا با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان برای ساخت ساختمان پلاسکو گفت: از اسفند ماه سال گذشته موضوع ساختمان پلاسکو از سوی دولت به استانداری تهران واگذار شد که استاندار تهران طی 5 جلسه با تمام افراد ذی مدخل نشست‌هایی برگزار کرده و به این جمع بندی رسیدند که برج 15 طبقه تخریب شده عیناً سر جای خود ساخته شود که بر این اساس 5 طبقه زیرزمین بدون پرداخت عوارض در قسمت جنوبی ساخته می شود.

    رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قسمت شمالی ساختمان که 5 طبقه بوده بیش از 300 کسبه داشته که سرقفلی دارند، افزود: در خصوص این بحث مقرر شد که ساختمان با مسئولیت و هزینه کسبه و تحت نظر شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی مقاوم سازی و مورد استفاده قرار گیرد.

    وی ادامه داد: یک روز پیش از عید فطر این جمع‌بندی نهایی شد و از این روز نقشه جدید برای ساختمان تهیه شده و امروز نیز نقشه گودبرداری به شهرداری تهران ارائه شد.

    سعیدی کیا با بیان اینکه شهردار تهران عنوان کرده که مجوز گودبرداری برای این ساختمان را پس از بررسی در سریع‌ترین زمان ممکن صادر می‌کند، یادآور شد: سپس مابقی نقشه‌ها تهیه و ارائه می‌شود لذا همکاری تمام دستگاه‌ها شرط لازم برای ساخت ساختمان طی دو سال است چرا که متعهد شده‌ایم که این ساختمان طی دو سال ساخته شود.

    رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: امیدوارم نقشه گودبرداری ظرف دو روز بررسی و مجوز آن صادر شود تا کار گودبرداری ساختمان پلاسکو آغاز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی