مدیران خودروعصر اعتبار

تکلیف زمین ۱۵ هکتاری آقچری از سوی مراجع قضایی پیگیری می‌شود

عصر ساختمان- فرماندار آبیک گفت: تکلیف زمین اختلافی ۱۵ هکتاری مردم آقچری با منابع طبیعی از سوی مراجع قضایی شهرستان آبیک در حال پیگیری است.

تکلیف زمین ۱۵ هکتاری آقچری از سوی مراجع قضایی پیگیری می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، علی رحمانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هادی روستایی روستای آقچری شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به اختلاف مردم روستای آقچری از روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بر سر 15 هکتار از اراضی این روستا، تعیین تکلیف این موضوع به مراجع قضایی واگذار شده و در حال پیگیری است.

    وی افزود: هر رأیی که از سوی مراجع قضایی شهرستان آبیک در خصوص زمین 15 هکتاری که مورد اختلاف مردم روستای آقچری و مسئولان منابع طبیعی است، صادر شود، برای ما محترم بوده و طبق حکم صادره تصمیم‌گیری لازم صورت می‌گیرد.

    فرماندار آبیک ادامه داد: در زمینه رفع مشکلات مردم، هر جا که نیاز باشد ورود پیدا می‌کنیم تا با رفع مشکلات، مردم در آسایش و آرامش زندگی کنند.

    رحمانی خاطرنشان کرد: از مسئولان بنیاد مسکن درخواست می‌شود بر هزینه‌هایی که در زمینه ساخت و ساز در روستاها انجام می‌شود نظارت بیشتری داشته باشند تا بیت‌المال حیف و میل نشود.

    این مسئول بیان کرد: با توجه به مشکلات بودجه‌ای در کشور و کمبود اعتبارات، لازم است که بر پروژه‌ها و ساخت و سازهای روستاها نظارت بهتر و بیشتری صورت گیرد.

    فرماندار آبیک اضافه کرد: رصد و نظارت بیشتر بر پروژه‌ها و ساخت و سازهای روستاها از سوی مسئولان، علاوه بر ارتقای عملکرد و کارکرد مسئولان، رضایتمندی مردم را نیز به دنبال دارد.

    رحمانی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته در روستای آقچری مطرح کرد: برای رفع این مشکل، تعهداتی بین بنیاد مسکن و مردم این روستا صورت گرفته که پس از انجام تعهدات از سوی مردم، مسئولان بنیاد مسکن نیز نسبت به تعهدات خود مبنی بر دادن مجوزهای لازم در امور مختلف اقدام می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: از شوراها و دهیار روستای آقچری که چشم و چراغ مسئولان در روستا هستند درخواست می‌شود به همراه بخشدار بخش مرکزی، بر ساخت و سازهای روستاها نظارت بهتر و بیشتری داشته باشند.

    فرماندار آبیک با اشاره به پل ورودی روستای آقچری تصریح کرد: تعریض پل ورودی این روستا با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت.

    رحمانی عنوان کرد: از هر فردی که قصد سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری روستای آقچری را داشته باشد، حمایت می‌کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار