مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شیرآلات کلار عنوان کرد:

همایش شیرالات کلار در نمایشگاه ساختمان اصفهان برگزار می شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت کلارپویا گفت: در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان همایش یک روزه شرکت شیرالات کلار پویا برگزار می شود.

همایش شیرالات کلار در نمایشگاه ساختمان اصفهان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، حسین صدوقی مدیرعامل شرکت کلارپویا در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: بنا داشتیم امسال با سبک جدیدی در نمایشگاه حضور داشته باشیم و همایشی را در زمان برگزاری برپا کنیم. این همایش در ابتدا قرار بود در غرفه شرکت به صورت روزانه برگزار شود و به مراجعه کنندگان و کارشناسان فنی شرکت اطلاعات مورد نیاز نصب و راه اندازی و بهره برداری محصولات مدرن شرکت داده شود اما در طی جلساتی که تشکیل شد تصمیم بر این شد، در روز آخر نمایشگاه در سالن اجتماعات آن مرکز همایش بزرگ و یک پارچه برپا شود.
    صدوقی شرکت کلار را دومین تولیدکننده شیر آلات اهرمی در کشور معرفی کرد و خاطرنشان کرد: ما 16 سال در شرکت کلار شیر آلات تولید می کنیم و همچنین اولین تولید کنند شیر آلات توکار در ایران هستیم و با محصولات متنوع شیرآلات، یکی از برترین های ایران در این حوزه هستیم به طوری که در سال 94 به عنوان تولید کننده برتر تهران از سوی اداره کار و امور اجتماعی معرفی شدیم.
    صدوقی مشتری مداری را سر لوحه فعالیت های شرکت عنوان کرد و افزود: بسیاری از شرکت ها پس از خروج کالا از کارخانه مسئولیت خود را خاتمه یافته تلقی می کنند و مشتریان را به فروشندگان می سپارند اما در شرکت کلار مراحل کار به شکل دیگری است و ما با مدیریت بازار از مصرف کننده های نهایی هم حمایت می کنیم.
    وی ادامه داد: در مدیریت بازار ما مکانیزم هایی را در اختیار داریم تا محصولات ما در تمام کشور به یک قیمت عرضه شود. به این صورت که محصولات کلار تنها در نمایندگی های شرکت کلار عرضه می شوند و به صورت دوره ای هم مورد پایش قرار میگیرند تا از هر نظر خیالمان بابت فروش تولیدات راحت باشد. ضمن اینکه در این طرح هم منافع مصرف کننده و هم منافع فروشنده به عنوان بنگاه اقتصادی در نظر گرفته شده است.
    شایان ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان 11 الی 14 مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار