مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار همدان تشریح کرد:

آخرین وضعیت ساخت سایت‌موزه میدان مرکزی همدان

عصر ساختمان- شهردار همدان از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه ساماندهی بلوار ارم خبر داد و گفت: ساماندهی بلوار ارم نسبت به کل طرح تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

آخرین وضعیت ساخت سایت‌موزه میدان مرکزی همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عباس صوفی  با بیان اینکه پروژه ساماندهی بلوار ارم در 2 جبهه اجرایی می‌شود، افزود: جبهه شمالی انجام شده و جبهه جنوبی نیز به تازگی آغاز شده است و تعللی که در کار به وجود آمد به علت اجرای لوله‌گذاری آب و برق و گاز توسط شرکت‌های خدمات‌رسان بود.

    وی تصریح کرد: پروژه ساماندهی بلوار ارم خوب پیش می‌رود به‌طوریکه می‌توان گفت این پروژه نسبت به یک لاین اجرا شده 70 درصد پیشرفت دارد.

    صوفی با تأکید بر اینکه این پروژه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، ادامه داد: براساس پیش‌بینی اولیه این طرح برای اتمام پروژه ساماندهی بلوار ارم 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

    وی درباره اجرایی نشدن سایت‌موزه پیاده‌راه امام همدان خاطرنشان کرد: سایت‌موزه پیاده‌راه امام خمینی(ره) به شهرداری ابلاغ شده بود اما اعتبارات آن به سازمان مسکن و شهرسازی ابلاغ شد و هنوز هزینه‌کرد این اعتبار مشخص نشده است.

    شهردار همدان با تأکید بر اینکه اگر اعتبارات مستقیم به شهرداری ابلاغ می‌شد کار سایت‌موزه نیز اجرا می‌شد، گفت: مشکل کار اجرایی نشدن سایت‌موزه پیاده‌راه امام(ره) عدم هماهنگی بین مسکن و شهرسازی و میراث فرهنگی است.

    صوفی در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره پیاده‌راه شدن 4 خیابان دیگر همدان، یادآور شد: موضوع پیاه‌راه شدن 4 خیابان دیگر منتهی به میدان امام خمینی(ره) مربوط به برنامه‌های سال آینده بوده و در اجرای آن نظر شورا و مدیریت استان مهم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی