مدیران خودروعصر اعتبار

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) خوی افتتاح شد

عصر ساختمان- رییس جمهوری دقایقی قبل در بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی(ره) خوی حضور یافت و این طرح فاخر حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی را افتتاح کرد.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) خوی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 1386 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت آغاز شد ولی روند ساخت آن در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و در سایه تزریق اعتبارات مناسب به بهره برداری رسید.
    این بیمارستان در 15 هزار و 270 متر مربع زیربنا با 470 میلیارد ریال هزینه احداث شده و مساحت زمین آن نیز 30 هزار مترمربع است.
    بیمارستان امام خمینی (ره) خوی دارای 6 اتاق جراحی و 6 اتاق زایمان است و از جمله بخش‌های مهم این پروژه می توان به بخش بستری، CCU و بخش بستری‌های ویژه اشاره کرد.
    حجت الاسلام دکتر حسن روحانی پس از حضور در آیین افتتاح این بیمارستان، از بیماران بستری در این مرکز درمانی تازه تاسیس عیادت و دلجویی کرد.
    خوی در حال حاضر 2 بیمارستان با 300 تخت دارد که فرسودگی و قدمت 90 ساله این بیمارستان ها امکان ارائه خدمات مطلوب در بخش سلامت در این شهرستان را با مشکل مواجه کرده است.
    بیمارستان های 222 تختخوابی امام خمینی (ره) و 250 تختخوابی آیت الله خویی این شهرستان تا پیش از دولت تدبیر و امید سال ها بلاتکلیف بود ولی با فعالیت این دولت، ساخت آنها از سر گرفته شد و روند سریعی به خود گرفت.
    رییس جمهوری ساعتی قبل در دیدار عمومی خود در ورزشگاه شهید چمران خوی نیز تکمیل بیمارستان آیت الله خویی این شهرستان تا 22 بهمن سال جاری را وعده داد.
    حجت الاسلام دکتر حسن روحانی عصر امروز در جمع نخبگان و شورای اداری استان نیز سخنرانی خواهد کرد.
    در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار