مدیران خودروعصر اعتبار

فروش پکیج‌های گرمایشی مدارس در بازار آزاد؟

آموزش و پرورش: مُهر ما جعل شده است

عصر ساختمان- معاون اداره نوسازی استان سیستان و بلوچستان درباره خبری مبنی بر فروش تجهیزات گرمایشی نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در بازار آزاد گفت: ما هیچ‌گونه پکیجی از سوی سازمان نوسازی مدارس خریداری نکرده بودیم.

فروش پکیج‌های گرمایشی مدارس در بازار آزاد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، عباس شهرکی درباره فروش پکیج‌های گرمایشی با مُهر سازمان نوسازی مدارس در بازار آزاد گفت: ما هیچ‌گونه پکیجی از سوی نوسازی مدارس خریداری نکرده بودیم. اینجا گاز وجود ندارد که پکیج دیواری خریداری شود. اصلا برای مدراس پکیج دیواری کارایی ندارد. ما در این خصوص به مراجع قضایی شکایت کردیم و این مساله در حال پیگیری است.

    وی با بیان اینکه مُهر نوسازی مدارس روی کارتن‌ها جعل شده، گفت: روی این کارتن‌ها مُهر نوسازی مدارس جعل شده است. ما در این راستا به نمایندگی شرکت ایران رادیاتور مراجعه کردیم و کسی که این اجناس را فروخته بود در محل حضور داشت. همچنین با حضور نیروی انتظامی صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد تا مساله پیگیری شود.

    معاون اداراه نوسازی استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که جعل مهر سازمان نوسازی مدارس چه منفعتی برای شرکت دارد، گفت: این را باید از خود شرکت پرسید اما ما هیچ پکیج گرمایشی از سازمان نوسازی خریداری نکردیم. بالاخره باید خریدی داشته باشیم تا بتوانیم آن را دپو کنیم و بفروشیم.

    در پی انتشار خبری مبنی بر فروش تجهیزات گرمایشی نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در بازار آزاد این اداره جوابیه‌ای منتشر کرده که نسخه‌ای از آن همراه با تصویر صورت جلسه تنظیمی با نیروی انتظامی برای صبح زاهدان ارسال شده است.

    در این اطلاعیه آمده است: این اداره کل تاکنون هیچ‌گونه خرید پکیج دیواری نداشته است. به محض اطلاع از فروش پکیج‌های دیواری شرکت ایران رادیاتور که روی بسته‌بندی آنها نام نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان جعل شده؛ همراه نیروی انتظامی در مورخ ٢٥ آذرماه در فروشگاه توزیع کننده این پکیج‌ها حاضر و صورت‌جلسه تنظیم و مراتب به مراجع نظارتی منعکس شده و موضوع  در حال پیگیری از طریق مراجع قضایی برای برخورد با سوء‌استفاده‌کنندگان از نام این اداره کل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو