مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن در ۷۲ شهر خراسان رضوی خانه می سازد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: بر اساس رویکرد جدید این نهاد در سراسر کشور امسال پروژه مسکن شهری در ۷۲ شهر استان خراسان رضوی اجرا می شود.

بنیاد مسکن در ۷۲ شهر خراسان رضوی خانه می سازد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، سیدرضا موسوی نیا افزود: در این چارچوب ساخت دو هزار و 558 واحد مسکن شهری در 72 شهر خراسان رضوی با اعتبار 810 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.
    وی ادامه داد: پیش از این پروژه مسکن شهری در مشهد و مسکن مهر در 60 شهر دارای زیر 25 هزار نفر جمعیت خراسان رضوی اجرا شده است.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: در صورت تخصیص اعتبار تا پایان امسال پنج پروژه نیمه تمام مسکن شهری با 860 واحد در شهرهای مختلف این استان به بهره برداری می رسد.
    وی افزود: تاکنون 19 هزار و 500 واحد مسکن مهر در 60 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت خراسان رضوی توسط بنیاد مسکن ساخته شده لذا پرونده مسکن مهر تا شهریور ماه امسال بسته می شود.
    موسوی نیا با اشاره به مشکلات خدمات روبنایی نظیر مسجد و مدرسه در اجرای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت ادامه داد: امسال با کمک خیرین و تامین بودجه از سوی دولت تلاش می شود مشکل این حوزه برطرف شود.
    وی گفت: 490 واحد مسکونی امسال از سوی خیرین مسکن ساز در شهر رضویه و 216 واحد مسکونی در شهرجدید بینالود تحویل متقاضیان می شود.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: تلاش می شود واحدهای مسکن در شهرجدید بینالود به صورت کاملا اقساط به متقاضیان واگذار شود.
    وی با اشاره به پروژه های بنیاد مسکن در حاشیه شهر مشهد نیز گفت: این نهاد تاکنون در قالب تامین آسفالت رایگان و مسکن مناسب در حاشیه شهر اقداماتی انجام داده اما یکطرفه و بدون همکاری سایر نهادها بوده است.
    موسوی نیا افزود: امسال کمیته ای با حضور نهادهای دست اندرکار در مدیریت شهری شکل گرفته تا تمامی معابر در حاشیه شهر مشهد آسفالت و واحدهای مسکونی در آن منطقه مقاوم سازی شوند.
    خراسان رضوی با شش میلیون نفر جمعیت و وسعت 118 هزار و 851 کیلومترمربع(11 میلیون و 740 هزار و 659 هکتار) معادل هفت درصد مساحت کل کشور شامل 28 شهرستان، 70 بخش، 72 شهر، 164 دهستان و سه هزار و 340 روستا است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو