مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ساخت یک هزار واحد مسکونی توسط انجمن خیرساز مسکن کاشان

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی گفت: انجمن خیرساز مسکن کاشان پروژه ساخت یک هزار واحد مسکونی در این شهرستان را در دستور کار دارد.

ساخت یک هزار واحد مسکونی توسط انجمن خیرساز مسکن کاشان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  مهر، محمد اسلامی پیش از ظهر پنج شنبه پس از افتتاح چندین پروژه در کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تاکیدات رئیس جمهور برنامه جدید مسکن سازی در کشور  ابلاغ شده است تا طی برنامه دو ساله تولید مسکن در کشور شتاب گرفته و  ساخت خانه برای اقشار کم درآمد جامعه مهیا شود.

    وی با بیان اینکه همراهی مردم و خیران در این امر بسیار مهم است تا برای اقشار آسیب پذیر جامعه نیز این کار  باشتاب انجام شود، ابراز داشت: انجمن خیر ساز مسکن کاشان پروژه  ساخت یک هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد.

    وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: امید است این اقدامات توسط انجمن خیران مسکن ساز در سایر شهرهای کشور نیز رخ دهد و  از ظرفیت مردم در راستای انجام امور خیر استفاده شود.

    وی با بیان اینکه به موجب قانون اساسی، وزارتخانه وظیفه تخصیص زمین برای خیران را برعهده دارد، ابراز داشت: همچنین صدور پروانه برای برای واحدهای خیرساز باید بدون هزینه باشدو سازمان نظام مهندسی نیز برای تهیه نقشه ساختمان‌های خیرساز باید خدمات رایگان ارائه کند.

    اسلامی بیان داشت: بانک مسکن نیز باید تسهیلات لازم برای کمک به ساخت مسکن‌های خیرساز را به نحو مقتضی آماده کند و ما هم در سطح دولت از حمایت خیران دریغ نمی کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی