مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان:

۵۵ درصد از بودجه شهرداری زنجان به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد

عصر ساختمان:رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه ۵۵ درصد از بودجه شهرداری زنجان به پروژه‌های عمرانی و محیط‌زیست اختصاص دارد گفت: ارائه گزارش فصلی از پیشرفت پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری باید قرار گیرد.

۵۵ درصد از بودجه شهرداری زنجان به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، رزاق محمدی امروز در جلسه شورای شهر با تاکید بر اینکه شهرداری باید هر سه ماه یکبار گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهر به شورا ارائه کند، اظهار داشت: پروژه‌های تعیین شده در بودجه امسال در سه ماهه نخست باید از پیشرفت 40 درصدی برخوردار باشند.

    وی به تدوین برنامه برش سه ماهه از پیشرفت پروژه‌های شهری اشاره کرد و افزود: بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده می‌توان مشکلات عدم پیشرفت و غیره را احصا و مورد بررسی قرار داد.

    رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بودجه امسال شهرداری بر طبق بازدیدهای حضوری اعضای شورای شهر از مناطق مختلف شهر به ویژه از سکونتگاههای غیر‌رسمی و غیره تدوین شد، افزود: به طور متوسط هفته‌ای یکبار از مناطق و محله‌های مختلف شهری مسائل و مشکلات رصد و مورد بررسی قرار می‌گرفت.

    وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام، توجه جدی به مناطق محروم و سکونتگاههای غیر‌رسمی، توزیع عادلانه بودجه به مناطق مختلف شهر و غیره از جمله رویکردهای اصلی کمیسیون عمران شورا است، ابراز کرد: 55 درصد از بودجه شهرداری را مصوبات بخش عمران و محیط‌زیست در بر می‌گیرد.

    محمدی با اشاره به میزان بودجه امسال شهرداری زنجان تصریح کرد: در مجموع 2 هزار میلیارد ریال به عنوان بودجه امسال شهرداری در نظر گرفته شده است که باید درآمدزایی در تک تک بخشهای آن احصا شود.

    وی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سیدالشهدا(ع) را از دیگر پروژه‌های شاخص تعیین شده در بودجه امسال شهرداری زنجان است، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده پروژه مذکور تا شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر خاطرنشان کرد: شهرداری به منظور ایجاد روحیه و انگیزش در پارکبانان و کارگران فضای سبز تقدیرهای لازم را انجام دهد.

    معصومه حمزه‌تبار با اشاره به اتخاذ تشویقی‌های لازم برای سرمایه‌گذاران در زمینه احداث پارکینگهای طبقاتی بیان کرد: اطلاع‌رسانیهای لازم در این بخش ضعیف بوده و بسیاری از سرمایه‌گذاران از تشویقی‌های مورد نظر اطلاع ندارند.

    وی به صدور پروانه رایگان برای ساخت و ساز در بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری در سطح شهر ضعیف بوده و قابل انتقاد است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی