مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل صنایع لوستر "زارعیان" در گفت‌وگوی اختصاصی با "ساختمان فردا" مطرح کرد:

کیفیت و تنوع برتر زارعیان در مقایسه با اروپا

عصر ساختمان- صنایع لوستر "زارعیان"، یکی از بزرگترین مراکز تولید لوستر و چراغ‌های زینتی در کشور است که بیش از ۳۰ سال تجربه در این صنعت دارد و همین امر سبب شده تا در زمره بزرگترین و موفق‌ترین تولید‌کنندگان لوسترهای برنز در ایران به شمار بیاید.

کیفیت و تنوع برتر زارعیان در مقایسه با اروپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، سعید زارعیان مدیرعامل صنایع لوستر "زارعیان" در مصاحبه اختصاصی با "ساختمان فردا" از گستره فعالیت شرکت خود در داخل و خارج از کشور می‌گوید:
    جناب زارعیان در ابتدا از سابقه و فعالیت شرکت تولیدی خود برای مخاطبین ما بفرمایید:
    صنایع لوستر "زارعیان"، یکی از بزرگترین مراکز تولید لوستر و چراغ‌های زینتی در ایران است که با بیش از 30 سال تجربه، در زمره بزرگ‌ترین و موفق‌ترین تولیدکنندگان لوسترهای برنز در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه تولیدی نزدیک به 3 دهه است که به تولید با کیفیت محصولات روشنایی پرداخته است، و با ارائه بیش از 300 مدل لوستر و محصولات تزئینی و طراحی‌های فوق‌العاده جذاب، تقریبا همه سلایق را در ایران در بر گرفته است. محصولات لوستر "زارعیان" علاوه بر تنوع و کیفیت بالا، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می‌باشد.
    در زمینه تولید و عرضه لوستر،  باسال‌ها تجربه در زمینه طراحی، ساخت و ارائه انواع چراغ‌های مدرن و بهره‌گیری ازکادر مجرب مدیریتی و فنی خود یکی از پیشگامان عرصه نورپردازی مدرن در کشور به شمار می‌آید.
    هم‌چنین صنایع لوستر "زارعیان" با تکیه بر تجربیات، دانش و سوابق ارزنده موسسین خود در این زمینه، ارائه خدمات مطلوب و متناسب با نیاز مشتریان را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

    اکنون چه محصولاتی در صنایع لوستر "زارعیان" تولید می شود؟
    لوستر "زارعیان" با عرضه طیف گسترده‌ای از انواع لوستر، آویزهای سقفی، دیواری، کنارسالنی و آباژور مطابق با جدیدترین مدل‌های روز دنیا امکان ارائه سبک‌های مدرن نورپردازی جهت منازل، مجتمع‌های مسکونی و هم‌چنین اداری و تجاری، فضاهای عمومی، هتل‌ها و رستوران‌ها را فراهم آورده است.
    نمایشگاه‌های این مجموعه علاوه بر محصولات خود، مجموعه کاملی از آنچه شما برای دکوراسیون منازل خود به آن نیاز دارید برای شما فراهم می‌آورد.
    صنایع لوستر "زارعیان" دارای بخش‌های گسترده‌ای در زمینه ساخت لوسترهای برنز و شمشی می‌باشد و به عبارتی از 0 تا 100 تولیدات این مجموعه در بخش‌های مختلف همچون بخش ریختگی، آبکاری، پرداخت، مونتاژ و کنترل کیفیت به تولید رسیده و به بازار عرضه می‌گردد. امید است با سرلوحه قرار دادن بهترین کیفیت، دانش فنی، قیمت مناسب و بهترین خدمات رضایت مشتریان خود را به حداکثر برسانیم.


    با توجه به فعالیت شما در امر صادرات، در حال حاضر به کدام کشورها صادرات انجام می‌دهید؟
    در حال حاضر به کشورهایی در حوزه خلیج فارس نظیر عربستان، دبی، عمان، بحرین و کویت و همچنین کشورهای همسایه مانند ترکیه، آذربایجان و روسیه و علاوه بر آن به کشور مالزی نیز صادرات انجام می‌دهیم.
    "زارعیان" همچنین دو شعبه در کشور آلمان دارد، و به خاطر وجود کریستال "بوهمیا" در کشور اتریش یک شوروم نیز در آن کشور داریم. همچنین با شرکت "گلد کریستال" که در کشور چک قرار دارد و یکی از بهترین کارخانه‌های کریستال در دنیا محسوب می‌شود، قراردادی به امضا رساندیم که تعدادی از محصولات‌مان را در کارخانه و فروشگاه آن‌ها به عرضه گذاشتیم.
    با توجه به حضور شما در بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و روشنایی، این نمایشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید؟ و برگزاری این نمایشگاه‌ها تا چه میزان به صنعت شما کمک می‌کند؟
    مجموعه "زارعیان" در تمام 26 دوره نمایشگاه لوستر و روشنایی حضور داشته است، این نمایشگاه نیز به صورت عالی برگزار شد و از برگزارکنندگان آن متشکر هستم. امیدوارم در سال‌های آینده نیز این روند ادامه داشته باشد و هر سال نسبت به سال قبل بهتر شود، همچنین برگزارکننده‌ها و مدیرانی که این نمایشگاه را برگزار می‌کنند بتوانند فروشگاه‌ها یا مخاطبین خارجی را نیز به ایران دعوت کنند تا به منظور بازدید از نمایشگاه، از محصولات ما نیز بازدید کنند، چرا که محصولات ما از تولیدات اروپا چه از نظر کیفیت و چه از نظر تنوع و ضمانت برتر است. در حال حاضر وقتی به صنعت لوسترسازی نگاه می‌کنیم، ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به خصوص کشورهایی نظیر ایتالیا و فرانسه بسیار جلوتر هستیم.
    با این حال، یک خواهش از برگزارکننده‌های این نمایشگاه دارم و آن این است که چنان‌چه این نمایشگاه در اواسط سال برگزار شود، اثرگذاری بیشتری برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان می‌تواند داشته باشد چراکه اکنون در مقاطع پایانی سال هستیم، و متعاقبا فروش و مشتریان شب عید را داریم.
    شوروم‌های شما در چه مناطقی قرار دارند؟
    مجموعه "زارعیان" در حال حاضر کل مناطق تهران را پوشش می‌دهد به این صورت که 5 شعبه در مناطق مختلف تهران داریم، دو شعبه در خیابان شریعتی، دوشعبه در خیابان 15 خرداد غربی و یک شعبه نیز در شرق تهران خیابان هنگام قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار