مدیران خودروعصر اعتبار

توجه اندک به دهک‌های ۱ و ۲ در برنامه ساخت ۴۰۰ هزار مسکن

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه موانع پیش‌رو و امتیازات نهادها برای احداث ۴۰۰ هزار مسکن بررسی شد گفت: دهک‌های یک و دو درآمدی در برنامه ساخت ۴۰۰ هزار مسکن کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

توجه اندک به دهک‌های ۱ و ۲ در برنامه ساخت ۴۰۰ هزار مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست بررسی احداث مسکن برای اقشار کم درآمد با حضور مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

    براساس این گزارش، نخستین نشست بررسی احداث مسکن برای اقشار کم درآمد با حضور عباس فرهادیه مدیرکل جدید دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی، معاون مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن و نمایندگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

    در این نشست نقش هر یک از نهادهای شرکت‌کننده در تهیه مسکن و  تامین بخشی از برنامه احداث 400 هزار واحد مسکونی تا پایان دولت دوازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین موانع پیش‌رو و امتیازات این نهادها برای احداث مسکن احصا شد.

    عباس فرهادیه مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در این نشست با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی برای احداث 400 هزار واحد مسکونی در یک بازه زمانی دو ساله گفت: در این برنامه احداث 100 هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 100 هزار واحد بر عهده شرکت بازآفرینی شهری ایران و 200 هزار واحد بر عهده شرکت شهرهای جدید گذاشته شده است.

    وی ادامه داد: از آنجا که در این برنامه، دهک‌های یک و دو درآمدی جامعه کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، نهادهای حمایتی همچون بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) موظف شده‌اند تا تهیه مسکن برای این اقشار را در دستور کار قرار دهند. مسکن‌های احداث شده توسط این نهادها، بخشی از برنامه دولت برای احداث 400 هزار واحد مسکونی را تشکیل خواهند داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو