مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار مشگین‌شهر:

مشکلات تعاونی‌های مسکن در مشگین‌شهر برطرف می‌شود

عصر ساختمان:فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: با بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مشگین‌شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات تعاونی‌ها پیگیری و برطرف می‌شود.

مشکلات تعاونی‌های مسکن در مشگین‌شهر برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، ابراهیم امامی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال، مسکن و سرمایه‌گذاری در محل فرمانداری مشگین‌شهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم مشگین‌شهر در حوزه مسکن‌مهر و تعاونی‌های مسکن طی 22 جلسه با حضور مسئولان ادارات مربوطه و روسای تعاونی‌ها درصدد رفع نواقص و مشکلات بودیم که مقرر شد طی قرار داد منعقد شده تعاونی‌های مسکن به تعهدات خود عمل نمایند.

    وی تصریح کرد: طی قرار داد منعقد شده مردم ساختمان‌های با پیشرفت فیزیکی 80 درصد را از تعاونی‌ها تحویل می‌گیرند و در حین تحویل گرفتن مسکن، کیفیت و کمیت فیزیکی ساختمان را با قرار داد منعقد شده مطابقت داده در صورت وجود نواقص تعاونی‌ها موظف به تکمیل نواقصات طبق قرار داد هستند.

    فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به اینکه مالیات بر ارزش افزوده به مسکن‌های مهر تعلق نمی‌گیرد، گفت: در این راستا دریافت هرگونه وجه نقد و یا سفته از طریق تعاونی‌های مسکن غیرقانونی است و تنها می‌توانند در ازای هر واحد مسکن مهر مبلغ 300 هزار تومان به عنوان مالیات مشخص شده دریافت کنند.

    امامی افزود: بانگ مسکن نیز موظف است با توجه به مصوبه‌های جلسات قبلی نسب به اعطای مابقی تسهیلات به تعاونی‌های مسکن اقدام نماید که تنها شرط اعطای تسهیلات به تعاونی‌ها پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن تا 60 درصد به بالا است و در این راستا بانگ مسکن موظف است در صورت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن تا 60 درصد به بالا، پول‌های واریز شده را که بلوکه شده در اختیار تعاونی‌های مسکن قرار دهد.

    وی از افزایش وام تعاونی مسکن بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: در اجرای بند 6 مصوبه، اداره مسکن و شهرسازی موظف است ظرف 2 ماه نسبت به تفکیک 24 واحد مسکن بهزیستی اقدام و بانگ مسکن نیز هماهنگی‌های لازم را برای پرداخت وام 30 میلیون تومانی برای افراد واجد شرایط انجام دهد.

    فرماندار مشگین‌شهر از تشکیل جلسه کارگروه اشتغال، مسکن و سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی خبر داد و اظهار کرد: این جلسه روز شنبه با حضور رئیس اداره امور مالیاتی،نمایندگان بانک مسکن، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس دفتر فنی استاندار اردبیل به منظور حل اختلافات مسکن مهر و تعاونی‌های مسکن در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

    امامی بیان کرد: در حال حاضر مشکل انشعابات فاضلاب 36 واحد مجتمع برق در حال انجام است و مشکلات 176 واحد پروژه ولیعصر نیز در حال پیگیری است که امیدواریم با توافق پیمانکار آنایول و پیمانکار تعاونی ولیعصر شاهد تسریع در ارائه خدمات مسکن به مردم باشیم که در غیر این صورت نسبت به خلع ید از پیمانکار فعلی اقدام کرده و به پیمانکار جدید پروژه تحویل داده می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو