مدیران خودروعصر اعتبار

احیای معماری ایرانی-اسلامی اولویت بنیاد مسکن در طرح‌های روستایی باشد

عصر ساختمان- دبیر ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: انتظار می‌رود احیای الگوی معماری ایرانی ـ اسلامی اولویت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مختلف در سطح روستا‌ها باشد.

احیای معماری ایرانی-اسلامی اولویت بنیاد مسکن در طرح‌های روستایی باشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام صادق شهرابی، دبیر ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور‌ روز گذشته، هفتم مردادماه در جلسه بررسی فعالیت‌های بنیاد مسکن اردبیل اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که یادگار حضرت امام راحل و نماد انقلاب اسلامی است باید در زمینه احیا و ارتقای اندیشه‌های اسلامی حرکت کند.

    وی بیان کرد: باید این نهاد ساخت و ساز‌ها و اجرای عملیات طرح‌های هادی راکه شاخص عملکرد این نهاد مقدس است در راستای اهداف اعتقادی و باور‌های دینی پیش ببرد و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

    دبیر ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه مسجد محوری کردن طرح هادی روستا‌ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل یک الگوی ایرانی ـ اسلامی است، افزود: از این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اجرای طرح‌های هادی خود را از مقابل مساجد در سطح روستا‌ها شروع کرده است و یا به گونه‌ای عمل کرده که مسیر منتهی به مسجد روستا‌ها در اولویت اجرا قرار گرفته است تشکر می‌کنیم.

    شهرابی گفت: کاری که انجام گرفته، قابل تقدیر و شایسته است و باید سایر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان‌ها هم مشابه این حرکت را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند تا ماندگاری آثار و خدمات ارائه شده دوچندان جلوه کند.

    دبیر ستاد عالی ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: احیا و اولویت قرار دادن مساجد تحقق شعار مسجد سنگر بوده که حضرت امام راحل و یکی از منویات مهم مقام معظم رهبری است که لازم است دستگاه‌های اجرایی برای عملی شدن این اهداف گام‌های جدی تری بردارند.

    وی از کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در سطح کشور در سال گذشته خبر داد و افزود: در سایه تلاش‌های انجام شده در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و اجرای هدفمند ستاد قامه نماز در بنیاد مسکن استان، این نهاد توانسته علاوه بر کسب رتبه برتر در سطح استانی، رتبه ممتاز و برتر کشوری را هم از لحاظ اجرای برنامه‌های شورای عالی ستاد اقامه نماز و ارائه گزارش عملکرد مطلوب و مستند، با نظر هیئت ارزیابی این ستاد در مرکز کسب کند.

    شهرابی گفت: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی و تنها نهاد فنی عمرانی است که ما را فرهنگی هم می‌شناسند و در حال حاضر زنده‌ترین نهاد بنیاد مسکن است که به اذعان اکثر استانداران و فرمانداران کشور در این اوضاع اقتصادی کار‌های عظیم و مختلفی را انجام می‌دهد.

    دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری یک اعتماد خاصی به بنیاد مسکن دارد به دلیل اینکه به عنوان یک دستگاه اجرایی موفق در سطح کشور می‌درخشد که به عنوان یک دستگاه خدمتگذار بدون تقسیم بندی‌های سیاسی کار‌های خود را به نحو احسن در همه زمینه‌ها انجام می‌دهد و بنیاد مسکن استان اردبیل در ارزیابی کلی از عملکرد‌ها جزو 10 استان برتر کشور است.

    وی اظهار کرد: طبق ارزیابی انجام شده ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن استان اردبیل در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده و نیز هیئت ارزیابی بنیاد مسکن استان نیز عملکرد بنیاد مسکن شهرستان مشکین‌شهر را حائز رتبه برتر دانسته است.

    دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: از آنجا که هدف نظام مقدس هم رسیدگی به وضع محرومان و ایجاد وحدت بین قومیت‌ها و مذاهب اسلامی است، استان اردبیل در این مسیرهم حرکت قابل توجهی کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار