مدیران خودروعصر اعتبار

رضایت محیط زیست از روند ساخت تصفیه‌خانه‌های صنعتی البرز

عصر ساختمان-‌مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: در طول هشت ماه گذشته اقدامات خوبی برای ساخت و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

رضایت محیط زیست از روند ساخت تصفیه‌خانه‌های صنعتی البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، فردین حکیمی  با اشاره به موضوع ورود فاضلاب صنعتی به محیط زیست استان گفت: پس از پیگیری این موضوع در طول چند ماه گذشته اقداماتی خوبی از سوی شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

    حکیمی افزود: براساس همین اقدامات، مشکل تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اشتهارد حل شد و این تصفیه‌ به احتمال زیاد در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.

    وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سپهر در این مدت آغاز شده است، ادامه داد: ساخت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی کوثر هم به پایان رسیده است.

    این مسئول در خصوص شهرک صنعتی نظرآباد هم اعلام کرد: وضعیت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نظرآباد نسبت به قبل بهتر شده و مدل دوم آن هم در حال ساخت است.

    حکیمی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد به بیش از 90 درصد رسیده و به احتمال زیاد تا آخر شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی ادامه داد: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی برکت هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده اما تصفیه‌خانه خوبی در حال احداث است و مشکلی برای راه‌اندازی آن وجود ندارد.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز تصریح کرد: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بهارستان در حال فعالیت است و به خوبی کار می‌کند، کلنگ احداث شهرک صنعتی سیمین‌دشت هم زده شده است.

    وی با بیان اینکه مجوز شهرک صنعتی پیام ماهدشت از سال گذشته صادر شده است گفت: این شهرک هنوز تصفیه‌خانه مرکزی ندارد اما فاضلاب تولیدی در هر واحد به صورت مجزا تصفیه می‌شود، با این وجود برنامه راه‌اندازی تصفیه‌خانه مرکزی در این شهرک وجود دارد.

    حکیمی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع راه‌اندازی تصفیه‌خانه بیشتر این شهرک‌ها تا پایان شهریور انجام می‌شود به جز شهرک صنعتی سپهر که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و شهرک صنعتی سیمین‌دشت و پیام که زمان بیشتری نیاز دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار