مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و تاسیسات و فضای عمومی

عصر ساختمان- مجید فراهانی طی تذکری به شهردار تهران، برای بار دوم به لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و تاسیسات و فضای عمومی شهری تاکید کرد.

لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و تاسیسات و فضای عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مجید فراهانی؛ رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در این متن تذکر با اشاره به حادثه ای که طی هفته گذشته در یکی از پارک های سطح شهر رخ داده، عنوان کرد: متاسفانه سه شنبه 12 شهریور ماه، نوجوانانی که در فضای سبز بزرگراه شهید ستاری مشغول بازی بودند با افتادن توپشان به محوطه مخزن ژئوممبران و ورود یکی از این نوجوانان به این محدوده برای برداشتن توپ، منجر به غرق و فوت نوجوانی 17 ساله شد، این ضایعه دلخراش را به خانواده داغدار این فرزند تهران تسلیت عرض می کنم و از حادثه پیش آمده متاثر و از شهرداری تهران گلایه مندم!

    وی افزود: متاسفانه علی رغم تذکر اینجانب در 18 تیرماه سال جاری در خصوص «لزوم توجه به ایمنی بوستان‌ها، پارک‌های محلی و فراهم‌آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده‌ها» و پاسخ شهردار محترم تهران در مورخ 4 شهریورماه، باز هم بی توجهی به ایمنی زمینه ساز این حادثه و خانواده ای داغدار عزیزش شد، حال آنکه در صورت توجه جدی به مساله ایمنی امروز ما شاهد این حادثه نبودیم.

    رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم ارتقا ایمنی در فضای شهری تصریح کرد: بدون شک غفلت از ایمنی و سلامت شهروندان نابخشودنی است و لازم است ضمن روشن شدن ابعاد این حادثه، ابراز همدردی و دلجوئی از خانواده داغدار، با افرادی که سهل انگاری، قصور و بی توجهی آنها زمینه ساز این حادثه شده است برخورد جدی شود.

    فراهانی گفت: بر همین اساس و با عنایت به اهمیت فراهم کردن فضایی امن و ایمن برای حضور شهروندان معزز تهرانی در بوستانها و پارک های محلی و تاسیسات و فضای عمومی شهری در اجرای بند 3 ماده 80قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و تاسیسات شهری» برای بار دوم به شهرداری تهران تذکر می دهم.

    عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: لازم است ترتیبی اتخاذ شود تا دیگر شاهد چنین حادثه هایی که علتش را می توان در کوتاهی و کم کاری، ضعف نظارت و کنترل عملکرد پیمانکاران توسط واحدهای اجرایی شهرداری دانست نباشیم. همچنین ضروری است نقاط حادثه خیز در فضای عمومی شهری از بروز هر گونه حادثه با اقدامات و تمهیدات جلوگیری به عمل آید.

    فراهانی در پایان خاطر نشان شد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای دکتر حناچی، شهردار محترم تهران شاهد حضور و بهره مندی ایمن و امن شهروندان معزز تهرانی از بوستانها، پارکها و سایر اماکن تفرجگاهی شهر باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار