مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان مدارس غیردولتی خبر داد

تفاهمنامه‌ با وزارت مسکن برای مشکل زمین مدارس غیردولتی

عصر ساختمان- رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تصویب قانون دائمی تاسیس مدارس غیر دولتی و ارسال آن به شورای نگهبان برای تایید نهایی، گفت: با تایید نهایی این قانون، دولت صندوق حمایت از این مدارس را راه اندازی می کند.

تفاهمنامه‌ با وزارت مسکن برای مشکل زمین مدارس غیردولتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، مرضیه گرد در اولین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه دار استان اظهارکرد : بسته حمایتی از مجموعه آموزش های غیردولتی در هفت بند مطرح شده و در هر استان متناسب با شرایط آن اجرا می شود.

    رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش یکی از اهداف سند تحول بنیادین را تأکید بر توسعه مشارکت ها و استفاده از ظرفیت خیرین، مردم و خانواده ها دانست و تصریح کرد : این وظیفه سنگین برعهده سازمان مدارس غیردولتی است.

    وی با بیان این که مشارکت بخش غیردولتی در بخش تعلیم و تربیت امروز یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است، افزود: رسیدگی به مسائل مدارس غیردولتی و اجرایی شدن موارد قانونی حمایتی از این مدارس، دغدغه آموزش و پرورش است.

    گرد کمبود و یا نداشتن فضای آموزشی را یکی از مشکلات مدارس و مراکز غیر دولتی کشور اعلام کرد و افزود : نبود زمین با کاربری آموزشی که موسسان بتوانند با تسهیلات ارزان قیمت نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند یکی از مشکلات شماره یک است.

    رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از تحصیل بیش از یک میلیون و 300 هزار دانش آموز در 13 هزار مدرسه غیردولتی خبر داد و خاطرنشان کرد : یکی از مسائل اساسی در سازمان مدارس غیردولتی توسعه و افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و همچنین توانمندسازی معلمان است

    براساس گزارش سایت آموزش و پرورش، وی با تاکید بر اینکه موسسان و معلمان غیردولتی باید تمرکز ویژه ای بر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و راه کارهای اجرایی آن داشته باشند، افزود : با توجه به مشکلاتی که در حوزه مدارس غیردولتی وجود دارد آموزش‌ و پرورش تصمیم گرفت تا برای حل زمین مدارس تفاهمنامه‌ای با وزارت مسکن و شهرسازی منعقد کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو