مدیران خودروعصر اعتبار

تفاهم شهرداری و وزارت جهاد کشاورزی برای نگهداری از پارک‌های جنگلی

عصر ساختمان-صبح امروز مراسم امضای تفاهمنامه اجرای مدیریت بهره‌وری و نگهداری از پارک‌های جنگلی و توسعه فضای سبز شهر تهران با حضور محمود حجتی - وزیر جهاد کشاورزی - و پیروز حناچی - شهردار تهران - برگزارشد.

تفاهم شهرداری و وزارت جهاد کشاورزی برای نگهداری از پارک‌های جنگلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در این مراسم با اشاره به فرارسیدن «هفته تهران» گفت: امروز تفاهمنامه‌ای را امضا کردیم که از مدت‌ها پیش مقدمات آن در نظر گرفته شده بود. این تفاهمنامه درباره محدوده‌های منابع طبیعی و پارک‌های جنگلی است که در حریم کلانشهر تهران قرار دارند؛ محدوده و پارک‌هایی که در روزهای هفته و به‌ویژه پایان هفته مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرند.

    وی ادامه داد: با امضای این تفاهمنامه شهرداری تهران نسبت به نگهداری از این فضاها و خدمت‌رسانی به مردم مبادرت می‌ورزد همچنین شهرداری تهران تلاش خواهد کرد که این فضاها توسعه پیدا کنند.

    شهردار تهران تصریح کرد: در شرایطی که آلودگی و ترافیک از اصلی‌ترین مشکلات پایتخت به شمار می‌روند، این اقدام به تلطیف هوای شهر کمک می‌کند. امیدوارم این روند در سایر کلانشهرهای کشور نیز به یک رویه تبدیل شود.

    پیروز حناچی در پایان اظهارات خود از همکاری وزیر جهاد کشاورزی و همکاران وی در سازمان جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی تقدیر و اظهار امیدواری کرد که امضای این تفاهمنامه منشا خیر، شادی و نشاط بیشتر شهروندان پایتخت شود.

    به گزارش سایت شهرنوشت، عبدالحمید امامی - معاون امور مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران - نیز در بخش دیگری از این مراسم پیشنهاد ساخت مراکز رفاهی و اقامتی در پارک‌های جنگلی پایتخت، از قبیل پارک شیان را مطرح کرد تا مورد استفاده شهروندان و مسافران قرار گیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی