مدیران خودروعصر اعتبار

دامادی:

پرونده حادثه سیل ۹۸ روی میز کمیته آب و فاضلاب

عصر ساختمان-رئیس کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا دستگاه هایی که در بروز حادثه سیل اخیر قصور داشته اند، شناسایی و در گزارش نهایی کمیسیون عمران معرفی خواهند شد.

پرونده حادثه سیل ۹۸ روی میز کمیته آب و فاضلاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، محمد دامادی رئیس کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ورود این کمیته به پرونده ابعاد حادثه سیل عید سال 98، گفت: اعضای این کمیته در حال تدوین گزارش نهایی درباره عوامل بروز این حادثه هستند و قطعا گزارش پس از تدوین، به کمیسیون ارجاع داده شده تا برای قرائت به صحن علنی مجلس ارسال شود.

    احصاء مستندات و گزارش ها درباره عوامل بروز حادثه سیل در فروردین ماه سال جاری

    نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند هفته اخیرا گزارش های لازم درباره عوامل و دلایل بروز حادثه سیل در فروردین ماه سال جاری احصاء شده و اعضای کمیته آب و فاضلاب در حال بررسی این مستندات و گزارش ها هستند.

    هفته آینده؛ نشست کمیته آب و فاضلاب برای تدوین پیش نویس گزارش سیل

    بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است که نشست کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران در هفته آینده با حضور مسئولان آب منطقه ای استان های حادثه دیده و معاونان وزیر نیرو برگزار شود، تا اقدامات لازم برای تدوین پیش نویس گزارش مورد رسیدگی قرار گیرد
    وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است که نشست کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران در هفته آینده با حضور مسئولان آب منطقه ای استان های حادثه دیده و معاونان وزیر نیرو برگزار شود، تا اقدامات لازم برای تدوین پیش نویس گزارش مورد رسیدگی قرار گیرد.

    دامادی افزود: برخی ابهامات و سوالات درباره حادثه سیل فروردین ماه  در قالب نامه ای به وزارت نیرو ارسال شده تا آن ها به این مطالب پاسخ دقیق و شفاف دهند، تا گزارش به جمع بندی برسد.

    وی ادامه داد: کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران مجلس، پرونده حادثه سیل فروردین ماه را به چندین بخش از جمله بخش دلایل بروز سیل، بخش ارائه مجوز برای ساخت مساکن و بخش ساماندهی حریم رودخانه ها تقسیم کرده، از این رو در شرایط کنونی بخش سیلاب در حال بررسی است و در آینده، موارد دیگر مورد رسیدگی قرار می گیرد.

    اسامی دستگاه های قصورکننده در بروز حادثه سیل 98 اعلام می شود

    رئیس کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: قطعا دستگاه هایی که در بروز حادثه سیل اخیر قصور داشته اند، شناسایی و در گزارش نهایی کمیسیون عمران معرفی خواهند شد، همچنین در این گزارش به خلاء های قانونی برای مدیریت حریم رودخانه و راه کارهای موجود برای جلوگیری از بروز سیل اشاره خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو