مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته POD شورای شهر تهران مطرح کرد؛

مدیران شهری پایتخت را مناسب خواست مردم بسازند

عصر ساختمان- امانی گفت: باید با اجرای طرح خیابان کامل به یکی از ۲ دغدغه مردم که ترافیک و آلودگی هواست، توجه شود.

مدیران شهری پایتخت را مناسب خواست مردم بسازند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهربانو امانی رئیس کمیته POD (خیابان کامل) شورای شهر تهران در سلسله نشست‌های تخصصی بررسی خیابان کامل با اشاره به اینکه یکی از خوبی‌های طرح خیابان کامل انعطاف پذیری آن است، گفت: امروز نشست تخصصی خیابان کامل نقطه تلاقی معاونت حمل و نقل و ترافیک و معماری و شهرسازی پایتخت را شاهد هستیم.

    رئیس کمیته POD شورای شهر تهرن با اشاره به خواست مردم از مدیریت شهری گفت: 93 درصد مردم خواستار حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا از مدیریت شهری هستند، به همین دلیل رأی 3 برابری بیشتر به شورای پنجم دادند تا مدیریت شهری جدید شرایط حمل و نقل و ترافیک را تغییر دهد و ما به عنوان نهاد نظارتی تلاش کردیم در کنار آرامش و ثبات در فعالیت، تغییر رویکرد ایجاد کنیم و امروز معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران سعی دارد رویه حمل و نقل 40 ساله را تغییر دهد.

    امانی با تأکید بر اینکه برگزاری این چنین نشست‌هایی لازم است، اما کافی نیست، گفت: ما برای مدیریت هر چه بهتر پایتخت سکان شهر تهران را به دست شهردار متخصص دادیم و امروز به متخصصان شهر تهران اعلام می‌کنیم برای حل مشکلات پایتخت، باید با برگزاری‌ نشست هم‌گرایی را به هم‌افزایی تبدیل کنیم.

    وی با اشاره به برنامه دوم توسعه گفت: در برنامه دوم توسعه شهر تهران از POD اسم برده شد و قرار بود روی این پروژه مطالعه شود و امیدوارم با گذشت هفته تهران که هفته پر کاری بود، این هفته با برگزاری نشست‌های تخصصی پر بار شود.

    رئیس کمیته POD شورای شهر تهران تأکید کرد: مدیران شهرداری امروز باید شهر را مناسب با خواست مردم بسازند و خواست مردم را ما در نقاشی‌های کودکان را در هفته گذشته در جشنواره «تهران شهری که من دوست دارم» مشاهده کردیم.

    امانی با اشاره به آثار رسیده به جشنواره نقاشی کودکان گفت: 10 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «تهران شهری که من دوست دارم» ارسال شد و در نهایت 140 اثر در معرض دید عموم قرار گرفت و نکته قابل تأمل این است که شهر بچه‌ها شهری رنگین بود و کودکان پایتخت را بدون زباله می‌خواستند و ما نیز باید تلاش کنیم که با اجرای طرح خیابان کامل پایتخت را از خودرو محوری به پیاده محوری تبدیل کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار